Kolego nie dramatyzuj, bo nic nie doradzałem w tym temacie nie podałem alternatyw. Po pierwsze deklaruje Ci, że opona pozadrogowa z 4 opasaniami i to na przodzie to nie jest dobre rozwiązanie. Po prostu mi uwierz, że tak jest bo za dużo obsługujemy gruszek i patelni.
Ale podobnie jak osobówki wybór opon to kwestia własnej akceptacji, nawet chinki mają swoje miejsce na rynku. Pasuje Ci orium on/off na 4ch opasaniach to na takiej jeździsz (a są opony w podobnej cenie z 5cioma opasaniami
). Chcesz jeździć Seatem i udawać, że masz Audi to twoja sprawa, zawsze możesz kupić Mercedesa Citana i udawać, że to nie jest Dacia
..... jak ktoś nie wie i pisze, że Toyota to to samo co Lexus to już wiem, że dla niego na budowę 4 a 5 opasań nie robi różnicy. Ale weź pod uwagę, że w Toyocie nawet topowej nie znajdziesz rozwiązań z Lexa w stylu tytanowej skrzyni biegów czy chłodzonego wodą kolektora. Weź mi nie pisz pierdół. Tak się składa, że mamy i Toyotę i Lexa i uwierz mi to dwa różne światy.
W jednym się zgadzamy wszystko ma swoje miejsce na rynku. A jeśli ktoś pytał tym wątkiem to już zebrał informacje o oriumie i sam zadecyduje. Mi nie pasuje. Nawet nie dorasta do pięt byłemu Kormoranowi który nawet w 70tce i zwykłej naczepie jeździł na 5 opasaniach, a kosztował na poziomie Oriuma więc skoro zaoszczędzili na materiale to zastanów się kogo dymają. Ale skoro jesteś Pan zadowolony to ja nie mam nic przeciwko.