Rejestracja:28 sie 2008, 20:59 Posty: 1007
Lokalizacja: Różan
C-16 swoją drogą a S8 swoją, mając C-16 to i tak od 7-10 i 16-20 nie powinno cie być na S8 i S2 co do S2 to jest tak ze wjechac tedy nie mozesz a wyjechać mozesz...
_________________ Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego
Tym C16 bym się bardzo nie przejmował. Zwalnia z zakazu tylko na drogach w zarządzie wojewódzkim, to raz. Dwa, 80% warszawiaków nie ma C16 i jeździ tam codziennie. Trzy, C16 nie obowiązuje na tej "nowej" obwodnicy, tam jest godzinowy bez wyjątków, ale można go obejść przez miasto.
Taka zmyłka, zabić miasto, żeby obwodnica nie stała .
Stado ludzi z organizacji ruchu nad tym myślało.
Rejestracja:03 cze 2007, 15:41 Posty: 1067
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Pany, w związku ze już forum działa potrzebuje porady.
Moja nawigacja wyzionęła ducha i chce sobie kupić jakiś tablet Samsunga i wgrać na niego mapę.
Budżet tak do 600 pln.
Ktoś coś doradzi? Lepiej używke fajną czy dołożyć i kupić nowy?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Ja ostatnio kupiłem używany Galaxy Tab 2, do tego IGo i jest bajka.
Postanowiłem wypróbować model biznesowy Kierownika. Przyprowadziłem dziś kupione za gotówkę FH
Już chyba nawet widziałem ten Twój nabytek nowy. W tamtym tygodniu w Kaliszu, robił krajóweczkę bodajże.
Ano cos wspominal Pan Kierowca
Buja sie troche po kraju, czasami na jakas Szwecje. A Ty chyba dosc czesto na Skarbimierzu bywasz, co? Bo chyba Cie widzialem juz ktorys raz jak pauzowales na stacji, na ktorej mam dogadany temat tankowania
Pany, w związku ze już forum działa potrzebuje porady.
Moja nawigacja wyzionęła ducha i chce sobie kupić jakiś tablet Samsunga i wgrać na niego mapę.
Budżet tak do 600 pln.
Ktoś coś doradzi? Lepiej używke fajną czy dołożyć i kupić nowy?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Ja od chyba półtora roku tłukę Samsung Galaxy Tab A 7.0. Kupiłem jako nówkę za około 6 stówek. Wgrane mam 2 różne Igo oraz Sygica. Mapy wrzucone na kartę pamięci i daje radę bez zadyszki
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2660
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Na krakowskim mitallu jeszcze nie było tego dobrego dnia, legenda głosi ze kiedyś taki nastąpi i kazdy tam będzie szcześliwy swoja droga ktoś liczył ile filmików o Rabenie nas omineło przez te kilkanascie dni awarii??
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Rejestracja:20 cze 2010, 14:23 Posty: 490
GG: 1
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Białystok, Polska B
AM w Krakowie to ten na Łowińskiego? Mój padre ładuje tam przynajmniej raz w tygodniu i nigdy większych problemów nie ma, tyle że on bierze tylko jeden asortyment, rury i z tego co zawsze mówi to najdłużej z całej operacji schodzi mu się na wadze, załadunek jak nie ma kolejki albo jedno auto przed nim to max godzina, pewnie gdyby zbierał wszystko co da się tam załadować to i by pewnie ze dwa dni tam krążył
_________________ Karta rowerowa - 2005r.
Mowa jest srebrem, a milczenie złotem...
Ostatnio zmieniony 14 cze 2018, 22:25 przez KubaBiałystok, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:15 mar 2011, 19:49 Posty: 328
Lokalizacja: Warszawa
W Warszawie na Mittala jak na rozładunek zajedziesz do max 10 to szybka akcja. Po 10 jak kończy się zakaz zaczyna robić się młyn.
Ja jak jeździłem to zawsze na 7, zazwyczaj do godziny byłem już załadowany i pospinany. Ale też kilka razy przyjechałem w piątek o 12 to ładowałem się do 18. Ogólnie lubiłem tam jeździć.
A rozładunki tam też chyba w miarę. Woziliśmy często z Krakowa z huty cegłę szamotową to zawsze sprawnie szło.
Kermit - czy Ty chcesz doprowadzić do załamania się Forum? Mówiłem, proszę w dalszym ciągu - żadnych wzmianek o firmie "R".
A A-M... historia złotymi zgłoskami pisana. W Bremen, na bramie "towarowej" napisane wielkimi literami: "Hier wir keine rasismuss akceptieren nichts!" czy jakoś tak... No cóż, nawet nie wiem jak to skomentować...
Rejestracja:23 kwie 2016, 19:13 Posty: 959
Samochód: DAF
Lokalizacja: Koło
Cytuj:
A Ty chyba dosc czesto na Skarbimierzu bywasz, co? Bo chyba Cie widzialem juz ktorys raz jak pauzowales na stacji, na ktorej mam dogadany temat tankowania
Jop, czasami codziennie tam jestem. Z reguły dwa dni w tygodniu odwiedzam Skarbimierz i pauzuje na stacji. Fajna niuńka pracuje na stacji i czasami w tym barze jeszcze jedną widuje.
Kuba ja w krk zawsze po blachę byłem. Jak mi raz dali załadunek na 2 halach, do każdej osobna kolejka to wyjechałem po ponad 20h oczekiwania.
Całe szczęście spedycja chyba poszła po rozum do głowy i z Krakowa ostatnio wracam przez Śląsk... kij, że rozładunek prawie vis a vis bramy AM - mi pasuje taki układ, mniej nerwów i wqrwiania się na ten syf...
Redline dlatego mówię, warszawską hutę da się lubić, nie jest tak najgorzej. Owszem odbębniłem tam kilka razy po 6-8h ale to i tak pikuś w porównaniu z krakowskim oddziałem gdzie 2-3h trzeba liczyć na sam wjazd i wyjazd bez załadunku - kolejki do wagi...
Spółka Autostrada Wielkopolska w 1997 roku podpisała tajną umowę na budowę autostrady A2 z polskim rządem. Obecnie jest ona jedną z najdroższych w Europie. Dlaczego przy zawieraniu umów koncesyjnych oraz aneksów interesy Skarbu Państwa nie zostały odpowiednio zabezpieczone i kto za to odpowiada? Jak wyglądały kulisy budowy autostrady A2 finansowane przez skarb państwa i koncern Jana Kulkczyka?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Kurot i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę