Panowie szybkie pytanie. Jako, że nie byłem w Warszawie ciut ciut i jeszcze troche, małe pytanko. Czy od DK7 (most Grota) przejdę normalnie dużym Wisłostradą do DK2 na most Siekierkowski?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3573
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Cytuj:
Panowie szybkie pytanie. Jako, że nie byłem w Warszawie ciut ciut i jeszcze troche, małe pytanko. Czy od DK7 (most Grota) przejdę normalnie dużym Wisłostradą do DK2 na most Siekierkowski?
Przejedziesz, raptem wczoraj tak jechałem tylko w odwrotną stronę.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Nie ma to jak ładować 23700kg na chłodnie... Ustronianka oddział Biała. Zaladuja 29 palet a wiocha obok punkt ważenia pojazdów. Ostatni raz pojechalem tam chłodnia.
_________________ "Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019
Na żadnej palecie nie ma podanej wagi a szeryfowanie na zaladunkach nie jest w moim stylu. Na hali jak ładował mnie również nie bylo więc kwity podpisane i ogień dalej.
Na rozładunku u siebie zwazylem paletę i wyszło +- 820 kg.
Sama ilość palet nie świadczy o przeladowaniu. Nie widzę problemu,więcej tam nie pojade.
_________________ "Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019
Ja mam z mieszkania może z 15minut do ustronianki samochodem. I faktycznie 5km dalej w stronę opola jest punkt itd na którym itd nie widziałem od 2lat same polizaje tylko.
Raz ładowałem wodę na chłodnię, magazynier nie widział różnicy pomiędzy chłodnią a firanką. Po kilku telefonach załadowali mnie dwoma paletami mniej, niż plandeki. Waga się zgadzała a ja miałem spokojną głowę
Rejestracja:12 mar 2009, 20:52 Posty: 1350
Lokalizacja: BIA
Cytuj:
(...) Sama ilość palet nie świadczy o przeladowaniu. Nie widzę problemu,więcej tam nie pojade.
Sposób załadunku ma duże znaczenie. Kiedyś w K+N Święcice załadowali mi na firankę 26 palet wody,od przodu dwójkami. Cały towar w osiach. W efekcie coś ponad 12 t na ciągnącej. Doprosić się o to by stawiali 1 / 2 / 1 /2.... Szybciej można by się ze ścianą dogadać. W Polsce magazynier i Zośka z biura wiedzą lepiej jak rozłożyć towar na naczepie niż kierowca.
_________________ Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...
Dzisiaj jak zaczynałem o 8:00 na tacho było 20h pauzy , ujedhalem 2 km , i rozładunek który trwał 5 h , potem 84 km której jechałem 2 h bo korek . Załadunek , podlot na kolejny (bo mam 6) i aby w okienku powiedzieli „you must wait , loading tommorow” No i od 16:00 do 8 rana trzeba popauzowac .
Wiec jutro ciężkie zadanie 5 załadunkow a jak pojdzie i się uda to jeszcze 1100 do domu .
A swoją droga to porażka , nie przewidziałem takiego tygosnia , zapas piwa się skonczyl , filmy wszystkie obejrzane , ogladam szybkich już setny raz [emoji28]. Shawerek na naczepie odbębniony, żyć nie umierać po prostu .
Użytkownicy przeglądający to forum: BartekSW i 42 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę