_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Niestety przetwornica . Dzięki za link. Przetwornice mają lecz nie dostępna .
Ogolnie w sklepach i w magazynach nie maja w tej chwili . Bispol Wieluń tez mówi ze miał ale sprzedał . Znalazłem jakiś zestaw niby nowych na olx. Byle się dodzwonić . I ojciec w osobówkę. Narazie dziękuje na cb o informacji o spalonym oczku [emoji23]. Policja nie przywiązuje uwagi do mojego światła wiec byle do przodu .
Kierownik, to sprzedaj Volva kup same Premiumki 300 to ci wincyj paliwa zostanie skoro wyznajesz zasadę, że mocniejszy poli więcej. Sam mówiłeś, że to dla ciebie tylko biznes a oszczędności ogromne z mniejszego spalania.
Nie wiem. Mój po przerobieniu z 410 na 460 pali podobnie bądź trochę mniej. Gdyby nie fakt, że na powrocie wozi się ciężej nawet bym nie myślał o chipowaniu. Głównie chodziło, żeby lepiej sobie radził gdy ma ciężko bo nie kryję, że mając 410 musiałem go dość heblować.
Broń Boże bym się denerwował tylko sam widzę po swoim złomie, że mimo podniesienia mocy i lepszego komfortu jazdy spalanie mam na takim samym bądź niższym poziomie tak więc przy mijej robocie z pewnością jakaś tam różnica jest. Z pewnością duża dla mnie. Bo ten sam odcinek drogi pokonuję po prostu szybciej. Nie rozumiem tylko Twojej upartości a przecież głupi nie jesteś.
No i skończyła się jazda orzez Poysdorf. Autostrada oddana. Zawsze to parę minut szybciej.
Może się nie znam ale z mojego doświadczenia wynika , że ciężarówki o mniejszej mocy i pojemności palą mniej ale na prostej .Po górkach lepiej na spalaniu wychodzą te o większej mocy.Mowa tu oczywiście o silnikach z taką samą liczbą cylindrów.Tyle z praktyki
No i skończyła się jazda orzez Poysdorf. Autostrada oddana. Zawsze to parę minut szybciej.
Eh szkoda tak lubilem na ten pomnik z cycuszkami popatrzec
U nas na firmie byly 410, 460, 510
Najwiecej palily 410 i jechac nie bylo czym
460 i 510 wychodzily podobnie mocniejszy troszke szybciej gorki przerabial.
Najkorzystniej w stosunku cena zakupu do kosztow eksploatacji wychodzila 460
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Ostatnio zmieniony 12 gru 2017, 14:29 przez ciucma102, łącznie zmieniany 1 raz.
Bauer, nie denerwuj się. Zaraz Nevesu strzeli post, będziesz miał komu przyklasnąć.
Jak już siedzisz chory to poczytaj sobie o opóźnionych zapłonach w dieslach (ekologia) cały szkopuł w chip tuningu to po prostu zwiększenie sprawności.
Jeżeli nie wiesz dlaczego jazda za takie pieniądze jest samobójstwem to Ci gratuluję.Chociaz sam coś wspominales o widmo komornika.Co do Dafa to faktycznie przyznaję ,że jednego z ich handlowców poniosła fantazja.Co nie oznacza wcale ,że taka skrzynia jest lepsza.
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę