byly dwudrzwiowe, nawet z silnikiem bez turbo! a B22 to zupełnie inna bajka, dzisiaj nie do kupienia za mniej niż kilkaset tysięcy, w Polsce są chyba dwie, albo trzy. to co Bajzel pokazał to jakieś skundlone coupe, z badziewnymi dokładkami.bo prawdziwe coupe jest dwudrzwiowe, a nie trzy... kierowniku, jeżeli szukasz auta, nie dla lansu, a dla jazdy poszukaj fajnego, doposażonego GTka, jest dużo lżejszy niż GD, trafiają się na forum na sprzedaż z przełożonymi napędami z GD. silnik 2,5 tylko na początku był robiony na Stany, niestety później już pakowali go wszędzie. a to tykająca bomba. albo panewka zapuka, albo wydmucha uszczelkę. i żadne kute tłoki,inne uszczelki i szpilki go nie wyleczą, mogą to tylko odwlec... jeżeli koniecznie GD, to duuuuużo tańszy w zakupie i potem w utrzymaniu jest zwykły WRX. STI to np wymiana oleju co 6 tysięcy km. i to w silniku, dyfrach, skrzyni!
a tu masz ten link
https://forum.subaru.pl/forum/40-zakup-kontrolowany/
tu masz forumowe auta na sprzedaż
https://forum.subaru.pl/forum/88-subaru/
kupuj przed zimą! wtedy jest największa zabawa subaru! tylko pamiętaj, że zakup STI nie jest tani, ale drogo to się robi później.... ale kupuj, naklejaj świnię na lusterko i lataj! masz blisko na Miedziankę, masz gdzie