Cytuj:
Bogol by miał chociaż halogeny...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Wiesz jak jest- gratuluję
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
E6 w tle ratuje temat halogenów
Cytuj:
Mnie, biorąc pod uwagę nakład pracy, czasu, nerwów, telefonów, ludzi, zusów, terminów płatności, ryzyka, i finalnych zysków...
Nadal uważam, że sie nie opłaca.
Co więcej. Na tym forum chyba mam coraz więcej "zwolenników"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Wszystkim się w tej branży nic nie opłaca, każdy robi wszystko z dobrego serca. Ciężko przy własnym interesie uniknąć w/w tematów, wydaje mi się że nie ma branży która nie jest ryzykowna i bez stresowa a finalne zyski mogą być zadowalające przy odpowiednim zarządzaniu zespołem i flotą.
Cytuj:
Jeśli jeden egzemplarz finalnie wyniósł 88-93 tys zł, to myślę że warto - nawet pomijając fakt, że to 360'tka (co można łatwo na 400PS zmienić). Tak apropo, nie umrą one pod Siewierzem?
Bezpośrednio z Romixa brałeś autka czy już od handlarza?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dostawcą jest Man Polska, o moc się nie boje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W razie czego mam zaprzyjaźniona firmę która zajmuje się chiptuningiem samochodów ciężarowych.