Cytuj:
Pojeździłem trochę więcej dzisiaj po okolicy i trochę go puściło. W sensie takim, że mogłem osiągnąć większą prędkość niż 110, ale zamulenie na początku każdego biegu zostało dalej takie same.
Po prostu wchodzi w "tryb awaryjny" Zacząłbym od sprawdzenia podciśnienia. Może jakiś wężyk się poluzował etc. Dosyć częstej awarii ulega rownież elektrozawór podciśnienia sprężarki. Sprawdziłbym to najpierw, a dopiero potem grubsze sprawy typu przepływomierz, czy łopatki w turbo. Miałem 1.9 90 i 130 PS i w obu wymieniłem ten zaworek. Objawy identyczne. Może czujnik ciśnienia doładowania? U mnie ostatnio walnął w 2.0 TDI 105 tyś. przebiegu.
Podłącz VCDS jak masz gdzie i powinieneś coś się dowiedzieć.
Jutro gruba biba. Roczek chrześnicy. Na pępkowym doznałem niedowładu kończyn dolnych i musieli mnie wynosić z pomieszczenia. Mam nadzieje, że jutro obędzie się bez problemów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk