Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 23 lis 2016, 15:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2016, 14:35
Posty: 6
Temat sponsorowany


Witajcie forumowicze,

Jesteśmy tu po to, by opowiedzieć wam o Expercie. Przez kolejne tygodnie poruszymy kluczowe kwestie związane z cechami, jakich oczekujemy od auta dostawczego. Jesteśmy tu także po to, by odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące modelu Peugeot Expert.

_________________
Zespół Peugeot Polska


Na górę
PostWysłano: 28 lis 2016, 13:32 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2016, 14:35
Posty: 6
Dla Peugeot Expert wyzwania profesjonalistów są codziennością. Wszystko dzięki różnym wersjom adaptowanym, z których każda odpowiada innej, ściśle określonej specyfice i potrzebom firmy.

Dostępne są trzy warianty długości, w tym kompaktowa 4,6m. Wysokość zaś została obniżona do 1,9m, aby miejskie parkingi podziemne stały się łatwo dostępne.

Dokładne wymiary można sprawdzić na stronie: http://www.peugeot.pl/expert-furgon/inf ... iczne.html

Budowa Peugeot Expert to nie tylko wymiary, ale także jego modułowość. Dzięki niej objętość użytkowa sięga nawet 6,6m3, a długość przewożonych przedmiotów to nawet 4 metry na płaskiej powierzchni. To wszystko przy zachowaniu miejsc dla kierowcy i pasażera z przodu.

Elementem ułatwiającym korzystanie z Peugeot Expert są sterowane elektrycznie drzwi boczne, które można otworzyć nawet mając zajęte ręce. Ta funkcja umożliwia załadowanie i rozładowanie samochodu w prosty sposób.

_________________
Zespół Peugeot Polska


Na górę
PostWysłano: 15 gru 2016, 15:46 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2016, 14:35
Posty: 6
Nowy Peugeot Expert to duże zmiany względem poprzednika - jedną z nich jest projekt modelu na bazie modułowej platformy EMP2. Zapewnia ona połączenie komfortowej jazdy i przyjemności prowadzenia z ładownością wynoszącą 1400kg.

Do platformy dodaliśmy dynamiczne silniki BlueHDi o mocy od 95 do 180 KM i nową automatyczną skrzynię biegów EAT6. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400 Nm.

Dzięki tym silnikom, poziomy zużycia paliwa i emisji CO2 należą do najniższych w segmencie i wynoszą:
- W cyklu miejskim (l/100 km): od 5,5 do 6,0 przy emisji CO2 (g/km): od 143 do 160.
- W cyklu pozamiejskim (l/100 km): od 4,9 do 5,2 przy emisji CO2 (g/km): od 127 do 141.
- W cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,1 do 5,9 przy emisji CO2 (g/km): od 133 do 148.

Więcej na temat technologii BlueHDi: http://bit.ly/Expert-BlueHDi

_________________
Zespół Peugeot Polska


Na górę
PostWysłano: 15 gru 2016, 16:31 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3451
Lokalizacja: SJ
Grupa PSA niedawno postanowiła badać spalanie samochodów w warunkach rzeczywistych. Czy pojazdów dostawczych to nie dotyczy?


Na górę
PostWysłano: 15 gru 2016, 17:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 3060
Samochód: Volvo FH
Dostawcze badane są tylko w laboratorium, albo komputer im wyliczył że tyle ma wyjść.

Pytanie czy ktoś normalny w to wierzy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy