Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
To mnie teraz zdziwiliscie.W poprzedniej generacji generalnie problemu nie bylo,a teraz jeździłem autem z 2015r,które miało 200tys i nie było ani jednego razu po pauzie chociażby 9h,żeby odpalić auto i poprostu jechac.Czesto gdy stanąłem na pauzę,obejrzałem jakiś film i chciałem sobie coś przed snem przekąsić,to po ok.3h już fotele nie chciały się podnieść z braku powietrza...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Kolego zbiorniki są pomniejszone względem ostatniej wersji i to o ile dobrze pamiętam 45l-to fakt a nie jakies głupoty.A poza tym tak jak mówiłem ostatni weekend stałem 45h samym koniem,to jak mogło z naczepy uciekać?W poprzedniej firmie jeździłem wcześniejszą generacją i po weekendzie 45h na naczepie 25t,kluczyk w prawo i można było jechać bo zawsze powietrze trzymało i to mnie dziwi bo myślałem,że każde te obecnej generacji tak słabo trzyma powietrze.W firmie w której teraz pracuję ten problem dotyczy każdego egzemplarza którym jeździłem,tym bardziej jestem trochę zaskoczony,że są też "normalne" auta z tej serii bo takiego jeszcze nie użytkowałem.Przyjrzę się temu problemowi na pewno bardziej.
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Według mnie to tam na ramie nie za dużo się zmieniło, zbiorniki też ma takie same.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Może w końcu inżynierowie w Volvo też pomyślą o zwiększeniu napięcia w instalacji bo te rozładowujące się akumulatory w FH4 dla mnie całkowicie dyskwalifikują ten model. Jeździłem FH3 i tam mogłem stać 45h z włączoną lodówką, webasto, ładowarka do kompa i odpalałem auto bez problemu.
Z tego co rozmawiałem z handlowcom, to obecne modele wypuszczane są z akumulatorami żelowymi, które zapobiegają problemom z rozładowywaniem się akumulatorów.
Domyślam się że to pewnie problem czujnika bo auto ma 2 miesiące ale zapytam bo już słyszałem o tym problemie.
Akumulatory żelowe.
Pojawia się po całym dniu jazdy i paru godzinach pauzy może 5 taki komunikat.
Przy każdym przekreceniu zapłonu też się pojawia ostrzeżenie ale inne że niski stan aku mimo że wszystko ok
Miał ktoś już coś takiego?
Woltoamperomierz pokazuje 25V teraz a w czasie jazdy 29.2V
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę