Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3572
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Noo przy tylnym prawym kole.
W Paryżance tył jest właśnie dosyć wrażliwy. Pierwsze wyczyścić koronkę ABS, sprawdzić odległość czujnika od koronki (zazwyczaj jest już za daleko), sprawdzić kabel i wtyczkę, miernikiem możesz sprawdzić opór i napięcie czujnika (przy obracaniu koła). Dalej to już pozostaje podłączyć pod komputer, bo samemu raczej się nie dojdzie bez doświadczenia.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7203
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Napięcia nie musisz sprawdzać , ustaw miernik na omy i kręć kołem i zobacz czy zmieniają się wartości, jak ustawisz miernik na brzęczyk to podczas kręcenia powinno być słychać brzęczyk w mierniku. Jeśli nic nie pokarze miernik to dobij czujnik do koronki
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę