Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 mar 2016, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 16:12
Posty: 118
Samochód: taczka i dwa gumofilce

Ten egzemplarz pomimo przełożenia silnika raczej nie ma adblue, bo po zbiorniku ani widu ani słychu. No i ta cena jest typowa dla aut z tą budą i przebiegiem bez adblue, także raczej cudów nie ma.


Post Wysłano: 10 mar 2016, 17:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Jak mówisz że silnik przekładany to pewnie wrzucili HPI Euro4 zeby nie kombinować już z instalacją AdBlue bo wkońcu oryginalnie jej nie było.


Post Wysłano: 09 wrz 2016, 17:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 814
GG: 0

R380 na pde to tylko wersie E3 czy E5 R380 tez są na pde?? :roll: :roll:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 29 gru 2016, 15:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Witam.. Wymieniłem ostatnio oringi kolektora paliwowego w serwisie scanii.. Śmieszna sprawa takie malutkie gumki, chwila roboty w serwisie 1000 zl brutto co mnie mega zaskoczyło ponieważ z początku była mowa o 450 zl. przez innego przedstawiciela. Męczy mnie to bo jak widziałem jak mechanik to robi to sprawa naprawdę banalna a taka kwota do zapłacenia. Czy miał ktoś może do czynienia z podobnymi rozbieznosciami lub z tą samą usterką na serwisie scanii bo mam wrażenie że trochę ze mnie zdarto skórę..

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Post Wysłano: 30 gru 2016, 11:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2015, 9:45
Posty: 13
Samochód: Scania R420 x5
Lokalizacja: Ślesin

Cytuj:
Witam.. Wymieniłem ostatnio oringi kolektora paliwowego w serwisie scanii.. Śmieszna sprawa takie malutkie gumki, chwila roboty w serwisie 1000 zl brutto co mnie mega zaskoczyło ponieważ z początku była mowa o 450 zl. przez innego przedstawiciela. Męczy mnie to bo jak widziałem jak mechanik to robi to sprawa naprawdę banalna a taka kwota do zapłacenia. Czy miał ktoś może do czynienia z podobnymi rozbieznosciami lub z tą samą usterką na serwisie scanii bo mam wrażenie że trochę ze mnie zdarto skórę..
każdy serwis dla danego klienta robi indywidualną wycene np. w moim rejonie dzwoniąc i pytając się o usługę wartą np.1000zł serwis w Kole mówi mi 1000zł a serwis Włocławek 700zł i jeszcze coś tam dorzucą. Także cena całkiem możliwa jeżeli było dogadywane z centralą czy tam jakimś innym pracownikiem co nie uwzględnił żadnych rabatów ani nic :D


Post Wysłano: 20 sie 2018, 7:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Rocznik 2007, motor 340 - dobry, czy padlina?


Post Wysłano: 20 sie 2018, 8:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

szukasz jasnowidza? sam musisz sprawdzic


Post Wysłano: 20 sie 2018, 9:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

A może pyta o opinie o silniku, a nie o danym egzemplarzu? Myślenie nie boli...

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 20 sie 2018, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Nie, ale sam się znalazł.
Na Scaniach się nie znam, ale w 2007 roku kombinowali z EGRem i z tego co pobieżnie wiem, nie są szczególnie dumni z tego okresu w historii firmy.

I jak najbardziej, pytam o sam motor (jako konstrukcje, nie egzemplarz), gdybym pytał o auto, pytanie wyglądałoby inaczej.


Post Wysłano: 28 sie 2018, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Doczytałem, że to 11 litrowy silnik HPI, były też moce 380, 420 i 480 km.

Może teraz będzie łatwiej się wypowiedzieć.


Post Wysłano: 03 wrz 2018, 9:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2591
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

420 HPI to do dzisiaj uważany jest za najlepszy motor w historii Scanii ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 03 wrz 2018, 14:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2429
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Eeeee nie... 440/480 PDE z SCR.


Post Wysłano: 22 wrz 2018, 11:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1359
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Jeśli chodzi o silniki z HPI to sporo wersji 340km jeździło swego czasu w Heisterkampie.Nie wiem czy dobrze kojarzę,ale Paździa ojciec chyba czymś takim jeździł...Co do samego silnika to wersja 380km była swego czasu jednym z najmniej awaryjnych i najekonomiczniejszych motorów na tamte czasy.Kolega miał taką R-kę 380 Topline i jeździła pod kontenerami to 24-27l paliła,zależy ile miał w kontenerze wrzucone.Co wersji 420km i 480km jak już tu ktoś napisał,to o ile dobrze pamiętam to był motor 12l,a 11l kończyła się na 380km.Potem nastał czas chyba największej plamy na honorze Scanii-era XPI...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 22 paź 2018, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Radio wyłącza mi się i co gorsza rozkodowuje po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Potrzebuje zrobić jak w normalnym samochodzie - wyłączenie po wyciągnięciu ze stacyjki, ale jednocześnie podtrzymanie pamięci. Jakieś sprawdzone patenty w tym gruzie?


Post Wysłano: 22 paź 2018, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Ktoś zapewne zamienił przewody plusowe w kostce od radia.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 11:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2014, 6:24
Posty: 43
Samochód: Beema
Lokalizacja: Łódź

Koledzy wiem ze takie pytanie pewnie bylo ale cos nie moge znalezc wiec zaryzykuje:

Jak zrobic zeby przestawic kaganiec z 89 na np 92? Wczesniej jezdzilem babką 124 bez kaganca i normalnie moglem wyprzedzac a tu jest dupa. Wiem ze kompem, ale kto robi takoe rzeczy? (Pomijajac serwis) pacjent wydaje mi sie ze prosty- 2006r, poerwsza R380 jeszcze na tarczki

Pozdrawiam


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Taka Kania, na dżeku idzie jak zła. Odcięcie jest tylko na obrotomierzu.

Serio to, nie każdy koleś z komputerem diagnostycznym chce to zrobić. Boją się że będzie dzwon przy 110ciu, i wyjdzie kto gmerał przy odcince.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 15:17

Chyba najłatwiej przy legalizacji tacho jest taki numer zrobić, wyścigówki ci nie zrobią bo trochę przypał, ale tak o 3 oczka podciągnąć to raczej nikt nie będzie robił afery.


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 20:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Bezpiecznik numer 6 OUT i jezdzisz jak gosc :D albo zrób go sobie na przełacznik to bedziesz mógł wyłączać kaganiec :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Ja też chciałem podciągnąć przy legalizacji, bo mam odcięcie na 85, ale gość mi powiedział, że on tego nie jest w stanie zrobić, potrzebny jest ktoś z komputrem do kanii.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: