Cytuj:
Jak tam miewa się sprawa z mieszkaniem? ?
"bydynek" wiekszy tylko na zewnatrz, w srodku zrobili "scanie" jest duzo miejsca przed kierowcą, niestety za tak jak było fotele wchodzą w łóżko dla wygodnego spania trzeba je przesówać do przodu, jak masz duzy schowek nad łożkiem (245l) to spanie u góry masakra trzeba łóżko opuścić na dół wtedy na dole jak w trumnie.....
Patent z opuszczaniem tego łóżka to też masakra znana z poprzedniego modelu spada samo w czasie jazdy i żadko kiedy chce się zablokować w górnym położeniu. Mam manuala i poobijane uda z lewarka, jeszcze nie wymyślili możliwości składania "tego kija" na postoju (w I shif-cie nawet ta mała wajcha się kładzie, a w nowej wersji już nawet jej nie bedzie). I-cool-a nie da sie domontować do żadnej wersji po zejściu auta z taśmy produkcyjnej, patent też jest mistrzowski ma przetwornice na 135V i dodatkowy elektryczny kompresor wpiety w standartową klime ciekawe ile akumulatory pociągną na tym latem. Ja mam dołożoną klime za kabina. W kwestii mocy to powiem ze 600 jest ok do 120t, jedzie i słabnie na górkach, 750 odchodzi bez problemu... ale ja nie wącham sprzegła na budowie...
:lol
Cytuj:
.....ogladal perypetie trucking girl i jej lewarka to juz wie ze nie ma baba zeby miala fabryczna klime postojowa
Iwona pracuje w firmie w której nie zamawia się nawet ksenonów czy I-shift a co dopiero I-cool......
. Zamówili chyba następnego "golaska" 600 na czterech osiach z kijem do biegów i zwykłymi reflektorami. Taka firma, szef tym nie jezdzi ....