Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Witam, na skrzyżowaniu zrobił mi się twardy pedał sprzęgła. Po dłuższej chwili kombinowania zmostkowałem kostkę na skrzyni i udało się wrzucić bieg bez sprzęgła. Pedał mam w dalszym ciągu twardy, powietrze w układzie jest co mogło być przyczyną tej awarii.
Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Udało mi się rozłączyć skrzynię z silnikiem. Tarcza sprzęgła do wymiany ( granica zużycia), docisk również. Za żadne skarby nie wiem jak wyjąć łożysko oporowe. Powietrze nabite wysprzęglik nie cofa się.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Po wymianie tarczy sprzęgła oraz łożyska został wymieniony wysprzęglik na nowy ( jakiś zamiennik ). Wczoraj działało wszystko ok, biegi wchodziły. Dziś problem bo sprzegło wciśnięte , bieg wrzucony auto stoi. Po kilku krotnym podpompowaniu udało się ruszyć. Wkład osuszacza wymieniony a mam wrażenie jakby coś się działo z powietrzem bo fotel też jakoś słabo się podnosi. Ma ktoś może jakiś pomysł. Woj. łodzkie
Co do sprzęgła to winna jest pompka pod pedalem, one padają jak muchy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Sprzegło zrobione pośmigało 2 lata i znowu problemik.Nie był wtedy wymieniony docisk.Teraz łożysko nowe Valeo, tarcza nowa i docisk Sachs (Valeo nie było na hurtownii). Mam problem z wpięciem łożyska. Cały czas się wypina. Na sucho jest ok. Działa jak należy a po odpaleniu wyskakuje. Czy do montażu powinienem rozpiąć sprężynę na docisku czy to samo się zakleszczy. Czy możliwe że coś nie gra na linii Sachs docisk, łożysko Valeo.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Nie powinno mieć znaczenie czy to Valeo czy Sachs
Sprężyna powinna być zapięta do montażu łożyska
Normalnie trzeba użyć dużej siły aby łożysko oporowe wyskoczyło w tą spinke w docisku
Może tarcze sprzęgła odwrotnie zamontowałeś?
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę