Jakiś czas temu w R-ce wymieniłem wszystkie klocki i na komputerze pokazywało mniej więcej równo na wszystkich kołach ok 98%, po kilku miesiącach na przodzie i na lewym tylnym jest 85-88%, a na prawym tyle już tylko 59%. Co może być przyczyną tego ze to koło mocniej hamuje? Zawsze jest trochę cieplejsze niż pozostałe i tarcza tez się szybciej zużywa. Zacisk pływa leciutko, nigdy nic się nie zacięło, ABS tez działa dobrze.
To, że zacisk pływa w prowadnicy lekko o niczym nie świadczy. Sprawdź, czy nie przycina się popychacz tłoczków - klocki cały czas dociśnięte do tarczy i stąd grzanie się wszystkiego.
Sprawdź (podłączając manometr między elektrozawór a siłownik) czy ciśnienia na lewe i prawe koło są jednakowe.
Śruby zardzewialy, lub modulator puszcza szczatkowe ciśnienie
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Sprawdź sobie cylinder hamulcowy na tyle.Może sprężyna pękła i zacisk się do końca nie wraca... mam nadzieję że wiesz o co chodzi.
W scani to się zdaza.
Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę