Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 sty 2014, 19:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

W końcu będziemy mieli nowego Transita. Ciekawe jak poradzi sobie w konkurencji z Ducato i Masterem...
zdjęcia:
http://40ton.net/wp-content/uploads/201 ... 014_02.jpg
http://40ton.net/wp-content/uploads/201 ... 014_11.jpg
http://40ton.net/wp-content/uploads/201 ... 014_12.jpg
http://40ton.net/wp-content/uploads/201 ... 014_08.jpg

Więcej info i pierwsze ceny tutaj:
http://40ton.net/nowy-ford-transit-juz- ... alne-ceny/

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Post Wysłano: 08 sty 2014, 20:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Z przodu jest przynajmniej niepodobny do niczego, ale umówmy się - za ładny nie jest.

Patrząc na to zdjęcie z boku, białego z zabudową, kabina bardzo przypomina Sprintera.
Cała sylwetka boczna blaszaka jest specyficzna, ale jakbym miał wskazać najbardziej podobne auto, to zdecydowanie Sprinter. Te przetłoczenia z boku, nakładki, sylwetka..

Swoją drogą, trzeba było aż trzynastu lat aby powstał całkiem nowy model transita.


Post Wysłano: 08 sty 2014, 23:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Kiedy na wiosnę 2013 zobaczyłem na Motor Show w Poznaniu Transita Custom to byłem przekonany że wszedł nowy Trasnsit, jak sie później okazało "duży" model został nie zmieniony ale wiadomo było że to tylko kwestia czasu :wink:
Rzeczywiście z zewnątrz idzie się doszukac podobieństwa do Sprintera :U
P.S Wie ktoś na marginesie jak sprawowało się to ostanie wydanie TDCI: 2.2 125, 155KM :?:
Pozdro


Post Wysłano: 10 sty 2014, 18:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No wyglada inaczej niz konkurencja. Kierownica z Focusa, deska tez jakby z Focusa lub mniejszej Fiesty.
W sumie zapowiada sie dobrze, chociaz gama silnikow troche uboga. Jest bardzo podobna do gamy Mastera, oby tylko zywotnosc silnikow w Fordzie nie byla nizsza niz w Renault. Brakuje czegos mocniejszego. W obecnym modelu jest/byl dostepny silnik 3.2 o mocy ponad 200 KM. Podono czynil z Transita wyscigowke, ale malo o nim mowiono, moze powroci do nowego modelu. 8)


Post Wysłano: 10 sty 2014, 19:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Brakuje czegos mocniejszego.
Pozostaje import z Ameryki, tam będą montowali do niego benzynowe V-ki :D

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Post Wysłano: 10 sty 2014, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Ale import ze Stanow to dosc zlozony proces, ktorego ostateczny koszt czesto jest duzo wyzszy od poczatkowego - oczekiwanego. Ale dla chcacego nic trudnego :lol:

Mysle ze import takiego auta tymbardziej nie bedzie mial sensu, bo mamy na naszym rynku dostawczakow pod dostatkiem do wyboru, do koloru, do potrzeb. Jesli ktos chcialby busa z benzyna V6 to zawsze jest Sprinter :D


Post Wysłano: 10 sty 2014, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Według mnie to, tego nowego Transita co do stylistyki nie można porównać do żadnego innego pojazdu. Po prostu Ford jak zwykle poszedł swoją drogą. Czy może się podobać to raczej kwestia gustu, a gustach się nie rozmawia. Mnie się podoba, ale ja mogę być nie obiektywny ze względu na to że użytkowałem modele Transita od gen. III do VII. Odniosę się do Waszych wypowiedzi:
Cytuj:
Ciekawe jak poradzi sobie w konkurencji z Ducato i Masterem..
Transit miał i ma swoją grupę stałych nabywców. To wszystko będzie raczej zależne od czynników ekonomicznych czyli cena zakupu, serwisowania i spalania (gdzie Ford nie należał do elity te silniki zawsze lubiły wypalić swoje).
Cytuj:
P.S Wie ktoś na marginesie jak sprawowało się to ostanie wydanie TDCI: 2.2 125, 155KM :?:
Mogę się wypowiedzieć o 125 KM większych kłopotów do 200tyś nie było z silnikiem i podzespołami. Ale nie grzeszył osiągami i raczej był mułowaty (to zależy też od ułożenia silnika czyt. dotarcia). Za to model z 140 KM miał dużo lepsze osiągi i co ciekawe mniej palił od 125 KM.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 11 sty 2014, 14:04

Cytuj:
Ale import ze Stanow to dosc zlozony proces, ktorego ostateczny koszt czesto jest duzo wyzszy od poczatkowego - oczekiwanego. Ale dla chcacego nic trudnego :lol:

Mysle ze import takiego auta tymbardziej nie bedzie mial sensu, bo mamy na naszym rynku dostawczakow pod dostatkiem do wyboru, do koloru, do potrzeb. Jesli ktos chcialby busa z benzyna V6 to zawsze jest Sprinter :D
Nie jest to bardzo złożony proces, a w związku z tym, że często samochody na tamtym rynku są tańsze, często bardzo drogie samochody pokroju BMW 7 są ściągane ze Stanów jako nowe bo i tak wychodzi taniej.

Jest chyba tylko jeden problem, nie można ściągnąć samochodu nowego i trzeba na miejscu go kupić a następnie sprzedać do Europy.


Post Wysłano: 11 sty 2014, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Cytuj:
Ciekawe jak poradzi sobie w konkurencji z Ducato i Masterem..
Transit miał i ma swoją grupę stałych nabywców.
A mnie właśnie ciekawi, czy znajdzie klientów też w kolejnej grupie, gdzie rządzą Ducato i Master - międzynarodowych busach pod kurniki. Obecny Transit w tej postaci to raczej niespotykany widok :wink:

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Post Wysłano: 11 sty 2014, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
A mnie właśnie ciekawi, czy znajdzie klientów też w kolejnej grupie, gdzie rządzą Ducato i Master - międzynarodowych busach pod kurniki. Obecny Transit w tej postaci to raczej niespotykany widok :wink:
Dobrze że konkretnie napisałeś o co Ci chodzi Kolego. To raczej jest wróżenie z fusów, ale do puki powiedzmy Ford nie będzie miał kompletnej oferty (czyt. pojazd z zabudową dostępnego od ręki i dobrej reklamy, ceny, mocy silnika) to będzie mu ciężko konkurować w tej dziedzinie transportu. Po drugie z tego co wiem to Ford był cięższy od bliźniaków i Mastera (to chodziło o grubość ramy), oraz był paliwożerny. Transity można było też spotkać w transporcie międzynarodowym prowadzonych przez naszych południowych sąsiadów (Czechów, Słowaków), ale to prawda że było ich mało. Czy się pojawią myślę że tak, ale czy zagoszczą na dużej będzie to zależne od rachunku ekonomicznego.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 12 sty 2014, 11:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Cytuj:
A mnie właśnie ciekawi, czy znajdzie klientów też w kolejnej grupie, gdzie rządzą Ducato i Master - międzynarodowych busach pod kurniki. Obecny Transit w tej postaci to raczej niespotykany widok :wink:
Dobrze że konkretnie napisałeś o co Ci chodzi Kolego. To raczej jest wróżenie z fusów, ale do puki powiedzmy Ford nie będzie miał kompletnej oferty (czyt. pojazd z zabudową dostępnego od ręki i dobrej reklamy, ceny, mocy silnika) to będzie mu ciężko konkurować w tej dziedzinie transportu. Po drugie z tego co wiem to Ford był cięższy od bliźniaków i Mastera (to chodziło o grubość ramy), oraz był paliwożerny. Transity można było też spotkać w transporcie międzynarodowym prowadzonych przez naszych południowych sąsiadów (Czechów, Słowaków), ale to prawda że było ich mało. Czy się pojawią myślę że tak, ale czy zagoszczą na dużej będzie to zależne od rachunku ekonomicznego.
Można jeszcze dodać, że kabina obecnego Transita jest węższa, niższa i mniej komfortowa w porównaniu do Ducato czy Mastera. Jeździłem sporo czasu w międzynarodówce Renówką, a teraz śmigam wkoło komina właśnie Transitem z ubiegłego roku - różnica jak najbardziej odczuwalna, i w jeździe, i w samym wnętrzu.


Post Wysłano: 12 sty 2014, 14:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Można jeszcze dodać, że kabina obecnego Transita jest węższa, niższa i mniej komfortowa w porównaniu do Ducato czy Mastera. Jeździłem sporo czasu w międzynarodówce Renówką, a teraz śmigam wkoło komina właśnie Transitem z ubiegłego roku - różnica jak najbardziej odczuwalna, i w jeździe, i w samym wnętrzu.
Może wynika to z faktu że konstrukcja obecnego Transita pochodzi z 2000r.
Jeżdżę Transitem z przed liftu 2003r 90KM i kabina jest o wiele bardziej komfortowa niż trojaczki z tamtych lat :wink:
Mało tego przez jakiś czas jeździłem poprzednim Masterem 2008r 120KM i z przyjemnością wróciłem na Transola, dużo lepszy komfort prowadzenia, zwrotnośc (zasługa tylniego napędu), wygoda w kabinie, lepszy fotel i miejsce na nogi :wink: Na minus to oczywiście motor 90KM.
Porównywalnie dobrze jeździło mi się Sprinterem 313CDI 2005r i oczywiście miał kopa

Pozdro


Post Wysłano: 12 sty 2014, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Ja się skupiłem na obecnych modelach, bo z poprzednimi nie miałem styczności jako kierowca, a jedynie jako pasażer.
Tak czy siak, uważam że z obecnym modelem np. Mastera, Ford nie ma się co równać w kwestii komfortu podróżowania. Natomiast o osiągach można już dyskutować :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: