» Kontakt » Reklama » Pliki cookies
Dzisiaj jest 30 paź 2014, 16:52

Strefa czasowa UTC [letni]



PROMY24.com - promy dla wymagających


Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostWysłano: 21 mar 2012, 17:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2008, 14:56
GG: 11914484
Pierwsze slysze o czyms takim...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 21 mar 2012, 18:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:58
Lokalizacja: Limanowa
GG: 3218146
Samochód: Ducato
Ja również miałem starego LT rok 97 i nigdy nic nie było przy cybantach robione może przez to że miałem wymieniony resor z tyłu.

Mam pytanie co do Sprintera. Mieliście może awarię stacyjki. Pare osób z którymi się spotkałem mówiło że im się stacyjki rozleciały i samochód brała laweta bo zblokowało immo.

_________________
Ducato 2,3 MJ 120 L2H2 Biała strzała.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 21 mar 2012, 18:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2008, 14:56
GG: 11914484
My osobiscie nie, kolega z firmy w rok mlodszym mial ;) dokladnie tak samo jak mowisz czyli zblokowalo imo.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 21 mar 2012, 22:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2010, 18:18
GG: 11426561
Samochód: IVECO STRALIS (tandem)
Sprinter318CDI pisze:
Pierwsze slysze o czyms takim...


Takie cos z tego co zauważyłem jest w każdym Sprinterze nie ważne, która generacja. Widze ostatnio jak jeźdza czy to sprintery osobowe czy towarowe to w nie których na nie równościach jak tył podskoczy to słychac charakterystyczne dzwonienie.
Sam jak jeździłem jednym sprinterem w zeszłym roku to dzwoniły teraz jeźdze następnym i już je zaczyna być słychać.

Może to z tąd sie bierze ze zalezy po jakich drogach samochód jeździ. Wasz sprinter jeździ bo dobrych to sie i tak szybko nie sypną a tu po okolicach zdarzają sie gorsze wiec sie wysypują.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 08 kwie 2012, 0:08 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2008, 14:56
GG: 11914484
538 tysiecy na blacie ;)
ObrazekObrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 10 kwie 2012, 19:22 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2008, 14:56
GG: 11914484
Apropo paki, stan na dzien dzisiejszy ;)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 10 kwie 2012, 20:07 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2012, 18:21
Lokalizacja: Wrocław
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Twoja paka która już ma dość spory przebieg wygląda o niebo lepiej niż moja po miesiącu użytkowania :)
Mam nadzieje że moja 518 będzie się dobrze spisywała jak narazie ma 410tys i jutro wymiana oleju i turbiny


Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 10 kwie 2012, 20:41 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:04
GG: 0
Samochód: Renault Master 2.3 dCI 165
Chyba turbin.... Bo z tego co wiem jest to silnik bi-turbo. ;)

Pozdrawiam !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 10 kwie 2012, 21:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2008, 14:56
GG: 11914484
Nie wiem, mi sie tez wydawalo ze to jest Bi-turbo, ale kumple mowi on jest na jednej turbinie, 2.2 163 konne na 100 % wychodzily w Bi-Turbo, jaka jest prawda nie wiem, postaram sie spytac w serwisie ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 10 kwie 2012, 22:52 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2012, 18:21
Lokalizacja: Wrocław
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
to nie jest bi turbo ma on jedną turbine taką samą jak np w mercedesie klasy E lub S bi turbo jest jak kolega mówił w modelach x16 i x19 wiem bo kiedyś pracowałem trzy lata w regeneracjach turbinek i swoja też sam robie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 11 kwie 2012, 5:54 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2008, 14:56
GG: 11914484
Gdyby x19 była na bi-turbo to w x18 także ;) to jest ten sam silnik z innnym oprogramowaniem;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 11 kwie 2012, 14:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2012, 18:21
Lokalizacja: Wrocław
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
może pierwsze modele x19 miały tylko zmienionego softa z tego co się orientuje modele 2011 mają już dwie turbiny ponieważ nie jest to już taka jak w klasie E,S tylko jak w ML 400 lub jakieś tam inne modele. Oczywiście nie pokazuje mądrości tylko z tego co mi się wydaje tak jest ale oczywiście mogę się mylić


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 11 kwie 2012, 21:03 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:04
GG: 0
Samochód: Renault Master 2.3 dCI 165
adifek model ML 400 CDI to konstrukcja V8 na 1000 % bi-turbo (tak nawiasem mówiąc, bardzo nie udany silnik).

Z tego co doczytałem 3.0 to tak jak mówiłeś pojedyncza turbina o zmiennej geometrii.
Tak nawiasem, mój ojciec ma ten silnik w osobówce i do tej pory byłem przekonany, że to BI. Zaliczyłem niezłą wtopę.... :(


Jeżeli chodzi o silnik 3.0 V6 CDI występował w kilku modelach mercedesa
- klasa E (W211) moce 190 KM i 224 KM
- klasa C (W203) moc 224 KM
- klasa ML (W164) moce 190 KM i 224 KM
- klasa R moce 190 KM i 224 KM
- klasa G moc 224 KM


Ponad to był również CLS, GLK, Vito/Viano.


- Sprinter X18 i X19 - moce 184 KM i 190 KM.
Te silniki oprócz softu i normy emisji spali E4 i E5 niczym poza tym się nie różnią.


Co do Sprintera z silnikiem X15 (150 KM) i X16 (163 KM) to są dwa różne silniki. Oznaczone symbolami OM 646 i OM 651.
Oba to jednostki bi-turbo. Nowsza konstrukcja tej jednostki ma zastosowane w osobowych modelach - oznaczenie silnika w osobówkach 250 CDI.




Wracając do jednostki 3.0 V6 CDI występował lekko lub bardziej zmodyfikowany w:

- klasa S (W221) moc 235 KM.
- klasa E (W212) moc - 265 KM.
i innych nowszych modelach merca których nie chce mi się już wymieniać.

Pozdrawiam !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 20 sty 2013, 22:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 gru 2008, 14:40
Lokalizacja: Kalisz
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Jesli mozna wiedziec to zaczym przesiadles sie na 319 to jaki przebieg osiagnales i czy Sprinterek jest nadal w firmie czy sprzedany???


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: