Cytuj:
...Waga też pewnie ma jakąś granice wytrzymałości więc długo by tam nie wytrzymała
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Poza tym nie ma opcji żeby patrole się wyrobiły ze ściąganiem wszystkich ciężarówek które przekroczyły naciski
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
wagi na kopalniach mają zakres do 65 ton, takie które montuje się na budowach do 60 ton. przy budowie AOW na dobę było 800 aut i wagi mimo, że nie nowe spokojnie wytrzymywały, a po zakończonej budowie zostały zdemontowane i pojechały na następną.
jedyne uszkodzenie jakie było, to wyskoczenie z łoża dlatego, że wjeżdżające auto wjechało za szybko i gwałtownie hamowało. ale to wymagało tylko włożenia na nowo w łoża i skalibrowanie.
czasem waga sama z siebie potrafi się rozregulować. kiedyś z jednej kopalni były różnice w ich wadze i mojej. ponieważ do mnie przyjeżdżały auta z innych kopalń miałem uzasadnione podejrzenie, że zaszfankowała ich waga. dla pewności przychodzące samochody puściłem na pozostałe dwie wagi (miałem ich trzy) i gdy wskazania były takie same poprosiłem, aby kopalnia skalibrowała wagę.
reasuując, gdy waga jest prawidłowo konserwowana, trzeba ją dokładnie czyścić co jakiś czas, bo kruszywo potrafi uszkodzić i co wskazany okres kalibrowana jest w zasadzie niezniszczalna.
poza tym wystarczy złapać jedno dwa auta lub wystawić wagę na stracha i już wszyscy przestaja jeździć.