Rejestracja:01 gru 2010, 1:18 Posty: 16
Samochód: fiat 125p
Kolego PiotrowskiW to może być tylko złudne wrażenie.
Kipry Terbergów mają 21,0 do chyba 23,0 metra sześciennego objętości ( wersji 4-osiowej oczywiście) . Wystarczy spojrzeć na te zdjęcia jak wysokie są burty,jak głęboki jest ten kiper.
Żadna z tych ogólno dostępnych wywrotek 4-osiowych na polskich budowach typu man,mercedes czy iveco nie ma takiej objętości. Nawet te nowe zabudowy jednostronne typu mulda tyle nie biorą objętościowo. O klasycznych meillerach 3-stronnych nie wspomnę bo one mają chyba coś koło 16 kubików ładowności.
Poza tym pytanie co te wózki wożą. Kubik styropianu nie waży przecież tyle co kubik betonu (obrazowo:) To trza mieć na uwadze.
Miałem do czynienia z gościem co ładuje na pewnej otaczarni Terbergi i mówił że makabrycznie są te auta ładowane w porównaniu do całej reszty.
A te "skrzydełka" jak ktoś tu wspomniał to tzw. Hydroklapy. Fajna sprawa jak się wozi asfalt albo coś pylastego.
Generalnie super samochody bo przede wszystkim specjalizowane do konkretnej roboty.
Mało tego bo są straszliwe drogie a nawet nie tyle co sam samochód ale części i ewentualne naprawy. Sporo tam całkowicie często nieznanych na naszym ogródku rozwiązań. ( jak ktoś tu pisał np: ta tylnia ośka skrętna)
Większość ciężarowców po prostu nie chce ryzykować i pchać się w to.
I w sumie troszkę to rozumiem:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę