Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 mar 2012, 22:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2012, 21:49
Posty: 2
GG: 0

Witam
Mam takie pytanie troche nietypowe, czy jest taka możliwość aby w burtach tzn. za kabiną kierowcy była wlana fabrycznie WODA do profili w kiprze, ponieważ ostatnio podczas wiercenia otworu w profilu wylała się bardzo duża ilość wody, sprawdzałem czy czasem ona sie nie wlewa gdzieś z góry ale nie znalażłem żadnej szczeliny którą ta woda miałaby sie wlewać, poprostu kiper jest szczelnie zaspawany. Teraz tak sobie myśle że ta woda może była specjalnie wlana żeby profile od środka nie rdzewiały. Wie ktoś może na ten temat więcej?


Post Wysłano: 19 mar 2012, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
Teraz tak sobie myśle że ta woda może była specjalnie wlana żeby profile od środka nie rdzewiały.
Co ty palisz chlopie??
Woda wlana zeby profile nie rdzewialy?? :lol: Woda i rdza to sa przeciwstawne pojecia! Jak lod i ogien! Jak kobieta i mezczyzna, jak slonce i deszcz, diabel i aniol, jak Tusk i Kaczynski! Boze Drogi!


Post Wysłano: 19 mar 2012, 23:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Blad producenta ze nie zrobil odprowadzenia wody(dziury na dole profilu) Przejscie temperatury z minusowej na dodatnia powoduje wlasnie takie zjawisko.


Post Wysłano: 20 mar 2012, 15:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2012, 21:49
Posty: 2
GG: 0

i tu kolego @nyta się mylisz bo popatrz sobie na rurki od centralnego ogrzewania domu, to zobaczysz że rury zalane wodą prawie nie rdzewieją, zaczyna dopiero korodować gdy nie znajduje się w nich woda ( ja po 15 latach gdy wymieniałem piec bałem się o to czy czasem nie będe musiał wymieniać rur, a tu sie nagle okazało że one są w bardzo dobrym stanie) dlatego pomyślałem że może jest to specjalnie zrobione, ale znajduje w tym tylko jedną wade tj. MRÓZ który mógłby to wszystko rozsadzić, chociaż w moim przypadku żadnych uszkodzeń z powodu mrozu nie było. I teraz sobie tak myśle czy nie zrobiłem wielkiego błedu wypuszczając tą wode.

Dzięki kolego @miecu ale myślisz że tyle wody by powstało z różnicy temp.??


Post Wysłano: 21 mar 2012, 0:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

To ze rury zalane woda rdzewieja wolniej (a wlasciwie "inaczej"-wystepuje rdzewienie wżerowe-"sitkowanie" stali) jest zjawiskiem do opisania pewnie przez chemika, rury "piecowe" to juz kolejna historia. Gdyby producent chcial czyms wypelnic wnetrze to bylby to pewnie smar/olej.

Jesli auto wozilo np mase to wysokie roznice temperatur tez pewnie przyczynily sie do tego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: