Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 sty 2012, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 13:17
Posty: 215
Samochód: Audi
Lokalizacja: Inowrocław

Cześć. Orientuje się ktoś, co może być powodem nie pompowania powietrza do układu? Podstawa osuszacza zmieniana miesiąc temu. Cały czas gdzieś ucieka.
Dziś, przy temperaturze -7 miało to miejsce. Wydaje mi się, że to lekka przesada, rok temu powietrze nam zamarzło, lecz przy -30. Nie było oczywiście ani biegów, ani sprzęgła, nic. Miał/ma ktoś taki problem ze 113-kami?
Pozdrawiam.


Post Wysłano: 29 sty 2012, 23:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak nie pompuje to nie próbować na siłe bo dojdzie do uszkodzenia sprężarki!! Teraz pozostaje szukać który zawór zamarzł i rozmrażać. Dzisiaj rano miałem taki przypadek że doszło do uszkodzenia sprężarki.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 30 sty 2012, 0:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

A pompuje Ci sprężarka ? Bo jeśli nie to sprawdź na początek zaworki w głowicy sprężarki - u mnie we volvie ale sprężarka to sprężarka nie pompowała bo właśnie popękały te zaworki i nie podawała w układ , kolejne pytanie czy wkład osuszacza Ci nie przymarzł - ja wczoraj biegałem z palnikiem ręcznym i odmrażałem zawór upustowy bo go ściągnęło ...

_________________
https://t.me/pump_upp


Post Wysłano: 30 sty 2012, 10:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2011, 16:44
Posty: 45
GG: 0
Samochód: scania

sprawdź zawór czeteroobwodowy przy butlach pod akumulatorami ewentualnie tzw "dzwonki" przy przy butlach. Oczywiście pod warunkiem że sprężarka pompuje jak napisali wyżej. pzdr


Post Wysłano: 30 sty 2012, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 13:17
Posty: 215
Samochód: Audi
Lokalizacja: Inowrocław

Sprężarka pompuje, a zawór czterodrożny był wymieniany jakoś w październiku/listopadzie. Auto dalej stoi, nic nie pomaga.
PS. Osuszacz do podstawy nie przymarzł.


Post Wysłano: 30 sty 2012, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Nie pamiętam jak jest w DSC11, przewód z kompresora idzie dookoła silnika przez wężownicę i "plecionkę" do osuszacza jak w DC12? Jeśli tak to zdemontuj plecionkę i na zimę zastosuj "krótki wariant" tzn. bezpośrednio z kompresora do osuszacza grubym gumowym wężem hydraulicznym dodatkowo ocieplonym, u mnie pomogło a zamarzało najczęściej w "plecionce" i przed wejściem do osuszacza.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 30 sty 2012, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2007, 13:52
Posty: 93
GG: 0
Lokalizacja: :P

Ja zeszłej zimy jeździłem 113 i miałem problem z tym również w moim przypadku zamarzał osuszacz i musiałem go co jakiś czas podgrzewać aby puścił bo za nic w świecie nie chciało bić powietrza. Wystarczy ze temperatura zeszła poniżej -10 stopni i już marzło i było trzeba podgrzewać.


Post Wysłano: 30 sty 2012, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego gdzie kupowałeś podstawę osuszacza i jakiej firmy? (jeżeli opoltrans to kup nową) przelej to płynem najlepiej polskim dostępnym w autos bo wabco jest troszkę za słaby na duże temperatury. Scania 124 ma zawór bezpieczeństw w sprężarce żeby jej nie uszkodzić nie pamiętam jak jest w 113

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 31 sty 2012, 9:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 13:17
Posty: 215
Samochód: Audi
Lokalizacja: Inowrocław

Grzesiek, tylko że właśnie u nas pompuje do osuszacza, a od osuszacza w układ już nie idzie.


Post Wysłano: 31 sty 2012, 19:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

zamarzł osuszacz lub sie uszkodził. Szukaj po kolei sprężarka-> osuszacz-> i dalej układ i zawory. Nie ma na to gotowej instrukcji szukać i grzać i musi puścić.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 02 lut 2012, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2011, 16:44
Posty: 45
GG: 0
Samochód: scania

Sprawdź grzałkę w podst osuszacza przeważnie jest problem zasilaniem tej grzałki tj zlasowana wtyczka ewentualnie kabel w okolicach wtyczki. W kablu ma być cały czas zasilanie grzałka włącza się sama na zasadzie czujnika bi-metalowego czy jakoś tam. Pozdr


Post Wysłano: 09 lut 2012, 10:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 13:17
Posty: 215
Samochód: Audi
Lokalizacja: Inowrocław

A ktoś może wie, co i gdzie mogło zamarznąć że blokuje tylny hamulec(napęd). Po ogrzaniu większości zaworów chwile jest dobrze, po ostygnięciu znów blokuje.


Post Wysłano: 12 lut 2012, 23:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Ja bym grzał po kolei od tylnej osi w kierunku kompresora może w ten sposób znajdziesz.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: