Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 paź 2011, 15:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Witam wszystkich.
Mam problem z powietrzem w volvie. Na liczniku nr.2 jest wskazówka powietrza do oporu. Po jakimś czasie to się wszystko normuje.

Obrazek

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 14 paź 2011, 17:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Byc moze w Volvo jest podobnie jak w MANie .
Przeloz wtyczki z czujnikow cisnienia systemu 1 i 2 ,zamien je miejscami .
Jak ten sam problem bedzie ciagle na 2 ce to oznacza przewody do sprawdzenia a jak przerzuci sie na 1 ke to czujnik do sprawdzenia /wymiany .


Post Wysłano: 14 paź 2011, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

obydwa sa poza zakresem sprawdz czy dziasa osuszacz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elektrycznie i mechanicznie czy nie zablokowany

pozdrowienia

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 14 paź 2011, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Na początku sprawdź zawór zmniejszający ciśnienie. Są dwa. Jeden znajduje się tuż przy elektrozaworze blokady mostu, a drugi wkręcony jest w zbiornik powietrza. Nie pamiętam który jest od wskaźnika 2.
Sprawdź przewód elektryczny przy osuszaczu. może być przerwany jeden kapel.
Na końcu sprawdź czy osuszacz odcina ci kompresor jak nabije on już dużą ilość powietrza.


Post Wysłano: 14 paź 2011, 21:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Kolego ...co do zaworu z osuszaczem to on nie wiele ma wspolnego z tego względu ze jest ona ustawiony na 12,5 atm a właśnie przyczyna leży gdzie inndziej i ja sam tez mam podobny problem w starszym modelu ...ale nie potrafię dojść gdzie leży przyczyna ...

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 14 paź 2011, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

No to ja wam powiem gdzie jest problem- jak nie pomogła wymiana tych dwóch zaworów co mówi kolega to trzeba wymienić zawór czwórdrożny i będzie po problemie.Ćwiczyłem ten temat i dopiero jak wymieniłem czworak problem ustał choć na logikę nie powinien mieć z tym związku.


Post Wysłano: 14 paź 2011, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Jutro z samego rana wymienię filtr osuszacza i sprawdzę kabelki.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 16 paź 2011, 8:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Osuszacz działa. Ten zawór czwórdrożny to jest za akumulatorami?. Kiedyś przy odpinaniu naczepy nie mogłem wcisnąć sprzęgła i właśnie z zaworu z tyłu akumulatorów uciekało powietrze. Razem z Ojcem go rozebraliśmy i była tam przerwana gumka.
Wydaje mi się, że zawór był czwórdrożny.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 16 paź 2011, 11:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

tak


Post Wysłano: 13 lis 2011, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Cytuj:
Jeden znajduje się tuż przy elektrozaworze blokady mostu, a drugi wkręcony jest w zbiornik powietrza. Nie pamiętam który jest od wskaźnika 2.
Szukałem tych zaworów, ale bez rezultatów. Zaciekawił mnie ten zawór wkręcony w butle powietrza, czy ona jest przy osuszaczu?

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: