Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 cze 2011, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 17:24
Posty: 23
GG: 2479029
Samochód: star 200 1142 742 iveco

Witam wszystkich serdecznie ! ! Mam problem w moim Starze 200, mianowicie chciałem podregulowac hamulec reczny poniewaz słabo trzyma. Nigdzie niestety nie znalazłem jak to zrobic krok po kroku. Jedyne co ustaliłem to to ze gdzies przy tylnym kole jest jakas regulacja. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie porady, ktore rozwiązały by mój problem.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 16 cze 2011, 9:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 371
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

Jeśli potrzeba regulacji to najpierw sprawdz okładziny jeśli są dobre to przy siłłowniku jest cięgno które łączy go z rozpierakiem zakończone takim U i przetkniete jakimś bolczykiem. z tego co pamietam to regulacja polega na wkrecaniu badz wykrecaniu tego uchwytu z tym ze nie ma jej za wiele...


Post Wysłano: 16 cze 2011, 13:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 17:24
Posty: 23
GG: 2479029
Samochód: star 200 1142 742 iveco

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Dzisiaj zauwazyłem jeszcze jedna zaleznosc, mianowicie gdy powietrze zejdzie z układu to hamulec reczny trzyma dobrze a gdy układ jest nabity to trzyma słabo. Co moze powodowac taki stan rzeczy?


Post Wysłano: 16 cze 2011, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam jednego z nielicznych jeszcze użytkowników stara :)
Przyczyny mogą być 2:

Zawór ręczny w kabinie ,
Zawór odcinający przy ramie
(zlokalizujesz go najprościej idąc za przewodami od siłowników do tego zaworu o niego
właśnie chodzi).

Sprawdź tak:

Zaciągnij ręczny wejdź pod samochód i odkręć jeden z przewodów przy siłowniku , jeśli
będzie tam powietrze coś jest nie tak, generalnie ręczny w starze jest jak nie ma powietrza,
zaciągając ręczny w kabinie "uwalniasz" powietrze z części sterowniczej zaworu w ramie,
następnie grzybek w zaworze się przesuwa odcinając dopływ powietrza z butli i wypuszczając powietrze z siłowników, następuje blokada kół.

Mam nadzieje ze coś ci rozjaśniłem.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 22 cze 2011, 9:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lis 2009, 16:43
Posty: 2
GG: 0

Cytuj:
Witam wszystkich serdecznie ! ! Mam problem w moim Starze 200, mianowicie chciałem podregulowac hamulec reczny poniewaz słabo trzyma. Nigdzie niestety nie znalazłem jak to zrobic krok po kroku. Jedyne co ustaliłem to to ze gdzies przy tylnym kole jest jakas regulacja. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie porady, ktore rozwiązały by mój problem.
Pozdrawiam
jak okładziny jeszcze dobre to... mimośrody są w szczękach, a dostęp do nich przez te duże otwory w blachach(zaślepki gumowe(
popuszczasz nakrętke, przesuwasz bolczyk i przekręcasz o 1/4 lub jak mało o 1/2 obrotu * tylko te dwie możliwości* nie więcej...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: