Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 sty 2011, 11:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Pazdz żeby AM 6.6 dobrze chodziła to trzeba i mieć dobry sprzęt. Na moim Mio Moov200 6.6 się czka nawet jak wbiję drogę do sklepu po bułki wyłączając całe tło i interfejs mapy.
DRIVER1965 mówisz o 2.5T na navi. Mogę się założyć, że jakby jechał na mapę i też byłby udany kierowca to wpierdzieliłby się na tonażówkę. Wiele słyszałem pitolenia kierowców na navi, ale ja to tłumaczę tym, że po prostu nieumiejętnie korzystają z programu. Zdolności programów komputerowych zależą głównie od zdolności ich obsługujących. Program może być zajebiście dobry, zdjęcie paszteta przerobić na miss universum, ale jeśli osoba obsługująca nie będzie potrafiła uruchomić aplikacji to komputer sam tego nie zrobi.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 15 sty 2011, 18:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3312
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Pazdz żeby AM 6.6 dobrze chodziła to trzeba i mieć dobry sprzęt.
dupę trzeba mieć....
Program działa automatycznie i głupieje przy wiaduktach/mostach...
Tu ŻADEN sprzęt nie ma nic do gadania, bo winny jest PROGRAM


Post Wysłano: 15 sty 2011, 18:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
Cytuj:
Pazdz żeby AM 6.6 dobrze chodziła to trzeba i mieć dobry sprzęt.
dupę trzeba mieć....
Program działa automatycznie i głupieje przy wiaduktach/mostach...
Tu ŻADEN sprzęt nie ma nic do gadania, bo winny jest PROGRAM


Może grzeczniej? :>

Sprzęt też trzeba mieć, przy dobrych sprzętach trase wylicza moment. A przy kiepskich potrafi się nawet 'wysypać' przy wyliczaniu. :wink:


Post Wysłano: 15 sty 2011, 19:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3312
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Sprzęt też trzeba mieć, przy dobrych sprzętach trase wylicza moment. A przy kiepskich potrafi się nawet 'wysypać' przy wyliczaniu. :wink:
I co w związku z tym? Jak się to ma do algorytmów w nawigacji?


Post Wysłano: 18 sty 2011, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

ten caly truck system w AM jest beznadziejny... W berlinie prowadzil mnie na tunel 3.8... a mialem ustawione 4.0 wysokosci...umie to ktos wyjasnic??

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 22 sty 2011, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2007, 19:08
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Renault Premium, Nissan X-Terra
Lokalizacja: Białystok

w automapie jest jeszcze problem z obciazeniem na os
stoi znak 8t na os ja mam solowke 18 ustawione 6t na os a i tak prowadzi dookola - nie chce puszczac ta trasa - traktuje chyba jako 8 dmc


Post Wysłano: 22 sty 2011, 22:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

a.m jest oki dzis wgralem 6.7 od jutra ruszam testowac

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 23 sty 2011, 13:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Krótko: szkoda nerwów i czasu na ten durny program.


Post Wysłano: 23 sty 2011, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2010, 18:34
Posty: 187
GG: 0
Samochód: MAN
Lokalizacja: Europa

Cytuj:
Krótko: szkoda nerwów i czasu na ten durny program.
W przeciwieństwie do Ciebie Pazdz, twierdzę całkiem co innego.
AutoMapa jest dobrym programem, rozwijanym w dobrym kierunku.
Praktycznie znam ten program od momentu jego powstania. Do dnia dzisiejszego mam wszystkie jej wersje począwszy od 3.0.
Wierzę w naszych młodych Polskich programistów ( cenionych za swą znajomość tematu ).
Jest to jeden z lepszych produktów tego typu w Europie. Tylko jak to zwykle bywa mało doceniany, przez ludzi w swym kraju.
W zasadzie wielu kierowców ( ok. 80%) nie potrafi dobrze korzystać, z tego typu programów.
Większosć wskazuje punkt STARTOWY oraz punkt docelowy KONIEC. Każdy myśli,ze na tym kończy się jego rola. Panowie - wielka pomyłka. Kierowca powinien wiedzieć, gdzie i jakimi drogami chce jechać.
Zatem powinien zaplanować trasę jakimi autostradami, drogami krajowymi będzie chcial jechać.
Do tego służy opcja - PRZEZ. Jeżeli mapa prowadzi nie tak jakbyśmy chcieli , należy wytyczyć trasę poprzez ustawienie punktów pośrednich - PRZEZ.
Lecz na to zawsze trzeba poświęcić chwilę czasu.
Praktycznie opcja dla samochodow ciężarowych została w AutoMapie wprowadzona niedawno, nie wymagajmy więc by wszystkie błędy były poprawione natychmiast.

Należy dodać, ze program ten spełnia w zasadzie dwie role.
1. Jest to program w formie mapy - czyli mapa ( Polski + Europy ),
2. Program do nawigacji ( zachowuje się jak typowa nawigacja ).

Jest wiele programów do nawigacji, lecz uważam że AutoMapa jest w czołówce.
Jako niejeden z wielu tego typu programów, poradzila sobie w Grecji ( inne programy miały problemy - zbyt mało dokładne ), w Rumunii ( Bukareszt ).

Wiem, że powiecie : są inne lepsze , np. Map& Guide - taaaak zgadza się jest wedlug mnie nr 1 - wśród map, lecz "de facto" jest to praktycznie - mapa. Z dobrze zrobiona opcją dla sam. ciężarowych.

Mam wielką nadzieję, że nasi programiści "staną na wysokości" zadania i w najbliższym czasie nasz rodzimy produkt jakim jest AutoMapa , będzie Nr 1 w Europie.
Zatem powolutku, spokojnie - poczekajmy - a będzie nam dane.
Jak wspomniał w jednej ze swych wypowiedzi dies_nefastus, program to jest ciag napisanych przez programistów algorytmów. Jakie dane otrzyma człowiek piszący program, tak później ów program pracuje. Sorry, że niezbyt dokłanie przytoczyłem powyższe słowa , ale o to chodziło ( ja bynajmniej odniosłem takie wrażenie ).
Wszelkie poprawki jakie sa wprowadzane w AutoMapie , są korygowane po tym jak użytkownicy wskażą wynikłe błędy. I to jest prawidłowe.
Uważam, że AutoMapa jako niejeden z wielu programów, ma bardza dużą bazę punktów POI.
Wiele z tych punktów pokazuje jakże przydatne poza granicą - strefy przemysłowe oraz ich nazwy. A o to właśnie nam kierowcom przeważnie chodzi. Nazwa ZONY PRZEMYSLOWEJ oraz jej umiejscowienie.
Zawsze szukając tych stref korzystam z AutoMapy (zainstalowana w laptopie ). Faktem jest, że jadę z TomTom-em.
Generalnie korzystam z kilku map, zawsze tak robię i nigdy nie mialem problemu z ustaleniem oraz dotarciem pod wskazany adres.

ufffff....... sie rozpisałem ;) - Pozdrawiam

P.S. Jak zwykle wśród Polakow - " ... swego nie znacie, cudze chwalicie ... " - bądźmy dobrej myśli :)

_________________
Piszę poprawnie po polsku
"... więcej słuchać a mniej mówić---moja mądrość życiowa..."
Uriah Heep - July Morning
Uriah Heep - Sunrise


Post Wysłano: 23 sty 2011, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Faktem jest, że jadę z TomTom-em.
No więc właśnie, dlaczego? Bo TT jest aplikacją, która nie sprawia żadnych kłopotów w obsłudze, ma przyjazny i prosty w obsłudze interfejs, a poza tym jest dobrym programem nawigacyjnym. Nieraz podczas jazdy chcemy skorygować czy zmienić przebieg trasy, przy czym ma to zająć jak najmniej czasu i w miarę nie odwracać uwagi od drogi. Według mnie AM jest programem nieprzyjemnym i mało intuicyjnym w obsłudze oraz nieprzyjaznym zwykłemu użytkownikowi. Nie neguję, być może AM dobrze się sprawdza jako mapa zainstalowana w komputerze. Ale jako program nawigacyjny nie przypadł mi do gustu i chyba nie jestem odosobniony w tej opinii. I nie poczuwam się do potrzeby wspierania naszych rodzimym technologii, zwłaszcza kiedy coś nie satysfakcjonuje mnie jako konsumenta.


Post Wysłano: 23 sty 2011, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2010, 18:34
Posty: 187
GG: 0
Samochód: MAN
Lokalizacja: Europa

Cytuj:
No więc właśnie, dlaczego? Bo TT jest aplikacją...........
Widzisz Pazdz, to jest tak jak z kobietami ;) . Jedni wolą czarne, inni blondynki, jeszcze inni rude czy szatynki.
A ja lubię je wszystkie. I tak samo jest z mapami . Umiem je wszystkie obsłużyć, znam każdą jedną. Lecz tak jak przyzwyczaiłem się do "Czarnej kobitki ", tak samo przyzwyczajenie kieruje mnie ku TomTom-owi.
Była to pierwsza mapa jaka sobie ściągnąłem i zainstalowałem wersja 4.0. I tak zostało ;)
Jednak złego słowa nie dam powiedzieć o AutoMapie bo znam ją i obserwuję jej rozwój.Bardzo mocno trzymam kciuki za naszych programistów i wierzę , że tak ja dopracują iż osiągnie pozycję Nr1 :)
Fakt, ze jeszcze parę spraw należy przy niej zrobić, jednak na śmieci nie spisuję jej. Wg mnie wszystko idzie w dobrym kierunku :).

Pozdrawiam :)

P.S. Dla mnie interfejs obsługi oraz ustawień - MENU - jest w AutoMapie bardzo przyjazny i nie stwarza żadnych problemów. :)

_________________
Piszę poprawnie po polsku
"... więcej słuchać a mniej mówić---moja mądrość życiowa..."
Uriah Heep - July Morning
Uriah Heep - Sunrise


Post Wysłano: 23 sty 2011, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Tu akurat przyznam rację Ziemolakowi.Mam AM i iGO,syn podobnie.Ja zaczynałem na AM i nie lubię iGO,podobnie jak syn nie trawi AM,bo zaczynał na iGO.Kiedyś jak nie miałem navi,używałem Autoroute na kompie.Uważałem ją za świetną,zanim nie zobaczyłem AM.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 24 sty 2011, 11:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Chciałem tylko przypomnieć, że ten kto używa navi, zamiast papierowych map ten jest cienki i nie jest TIRowcem (wedle postów Igora84).
To, ja jestem chyba pół TIRowcem bo mam starego TT bez opcji dla ciężarówek i np. we Włoszech czy Hiszpanii jestem wg. niej bardzo często w polu nie mówiąc o tym, że musiałem się nauczyć jak po włosku jest w prawo, w lewo, ile kilometrów, prosto itp.
Sprzęt taki ma ułatwiać życie kierowcy a często je utrudnia niestety i marnuje czas, wtedy gdy jest źle skonfigurowany czy nie zawiera potrzebnych nam opcji. Ale jest jeden plus gówniana nawigacja uczy skupienia na drodze i obserwowania znaków z czym ufający nawigacji mają spory problem.
Scenka z życia.
Jadę ze skoczkiem na Hiszpanię - ja po raz drugi w życiu, on od kilku miesięcy tylko tam jeździ.
- Jak jeździcie do Francji, przez Eindhoven i dalej Antwerpię, czy przez Liege? - pytam
- No, nie wiem, tak jak nawigacja prowadzi - odpowiada szczerze skoczek

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 24 sty 2011, 12:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2010, 18:34
Posty: 187
GG: 0
Samochód: MAN
Lokalizacja: Europa

Cytuj:
Jadę ze skoczkiem na Hiszpanię - ja po raz drugi w życiu, on od kilku miesięcy tylko tam jeździ.
- Jak jeździcie do Francji, przez Eindhoven i dalej Antwerpię, czy przez Liege? - pytam
- No, nie wiem, tak jak nawigacja prowadzi - odpowiada szczerze skoczek
Bardzo często spotykany standard, wśród kierowców korzystających z nawigacji ;) .

Niemniej pragnę tu powiedzieć, ze oprócz najnowszych map w navi oraz w Laptopie, w kabinie mego samochodu nie brakuje map oraz atlasów ( tych papierowych ).
Bardzo często korzystam z nich. Bo tak jak wspomniał Jan Sawa, wszystkie pomoce elektroniczne traktuję jako "dodatek oraz pomoc", nigdy nie pogniewałem się na mapy papierowe, i nigdy nie przestanę z nich korzystać.
I właśnie takie podejście do tematu uważam za prawidłowe. Kierowca powinien wiedzieć - gdzie i jakimi drogami chce jechać przed użyciem elektronicznych "pomocników".

Jako przykład:

Ładuje w Hamburgu do Koblenz. Wbijam w navi adres, program wytycza mi trasę z Hamburga na A7 itd. itd.......... spoglądam w mapę Niemiec i widzę, że mogę spokojnie pojechać A1, potem A3 --> A48

Wprowadzam korektę ( punkty PRZEZ ) w navi i już mam trasę wytyczoną tak jak ja sobie życzę.
W między czasie sprawdzam dokładnie obie trasy na Laptopie ( większy ekran ), patrzę jaka jest różnica w km miedzy nimi ( praktycznie minimalna ) , zatem decyduję się jechać trasą A1,A3 itd.....
Dlaczego ? : proste - mniej górek teren bardziej płaski. Po co używam navi jeżeli znam trasę ???
Ano po to by wiedzieć ile km pozostało do rozładunku oraz jak czasowo to wygląda. Również i po to by czasem przez nieuwagę nie przejechać jakiegoś zjazdu.
I tak powinna wyglądać praca z "pomocnikami elektronicznymi"

Pozdrawiam :)

_________________
Piszę poprawnie po polsku
"... więcej słuchać a mniej mówić---moja mądrość życiowa..."
Uriah Heep - July Morning
Uriah Heep - Sunrise


Post Wysłano: 26 sty 2011, 11:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2008, 21:45
Posty: 43
GG: 2903354
Samochód: Man, Cinquecento
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:

Jako przykład:

Ładuje w Hamburgu do Koblenz. Wbijam w navi adres, program wytycza mi trasę z Hamburga na A7 itd. itd.......... spoglądam w mapę Niemiec i widzę, że mogę spokojnie pojechać A1, potem A3 --> A48

Wprowadzam korektę ( punkty PRZEZ ) w navi i już mam trasę wytyczoną tak jak ja sobie życzę.
W między czasie sprawdzam dokładnie obie trasy na Laptopie ( większy ekran ), patrzę jaka jest różnica w km miedzy nimi ( praktycznie minimalna ) , zatem decyduję się jechać trasą A1,A3 itd.....
Dlaczego ? : proste - mniej górek teren bardziej płaski. Po co używam navi jeżeli znam trasę ???
Ano po to by wiedzieć ile km pozostało do rozładunku oraz jak czasowo to wygląda. Również i po to by czasem przez nieuwagę nie przejechać jakiegoś zjazdu.
I tak powinna wyglądać praca z "pomocnikami elektronicznymi"

Pozdrawiam :)
Otóż to :D
Dodam od siebie, że z tego co zaobserwowałem to większość o ile nie wszyscy którzy psioczą na navi to tacy którzy navi kupują w serwisie CB po drodze włączają i ma działać bo oni się na tym nie znają. Co się dziwić, że potem navi pcha ich zamiast obwodnicą przez centrum? Ja mam od zawsze w AM ustawioną trasę "szybką" i zaniżone prędkości profilowe dróg drugiej klasy i niższych. Dzięki temu AM prowadzi mnie zawsze możliwie najlepszymi drogami.

A z opcji dla ciężarowych nie korzystam. Potestowałem to sobie na sucho na przykładzie Poznania, gdzie znam wiadukty i inne ograniczenia i stwierdziłem, że jeszcze długo się to do niczego nie przyda. Pierwsza rzecz - po wyznaczeniu trasu pokazuje się komunikat, że są utrudnienia dla ciężarowych. Mogę kliknąć OK i tak czy siak wprowadzi mnie pod za niski wiadukt albo "pokaż" no i pokazuje mi jakiś odcinek drogi. Ale nie ma żadnej informacji czy za nisko, czy ograniczenie tonażowe, nic. Druga sprawa - jak tych ograniczeń jest kilka to i tak na jedno wyliczanie trasy mogę obejrzeć tylko jedno. Bezsens.


Post Wysłano: 13 mar 2011, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2010, 18:34
Posty: 187
GG: 0
Samochód: MAN
Lokalizacja: Europa

Witam :)

Ukazała się już nowa wersja AutoMapy oznaczona symbolem 6.8 , noooo muszę przyznać że każda nowsza wersja zaskakuje dokładnością i jest coraz lepsza. :)

Pozdrowionka 4 all :)

_________________
Piszę poprawnie po polsku
"... więcej słuchać a mniej mówić---moja mądrość życiowa..."
Uriah Heep - July Morning
Uriah Heep - Sunrise


Post Wysłano: 13 mar 2011, 16:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3604
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Wprowadzili jakieś istotne zmiany?

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 13 mar 2011, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

6.8.0 to nie przypadkiem BETA? :>


Post Wysłano: 13 mar 2011, 23:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2010, 18:34
Posty: 187
GG: 0
Samochód: MAN
Lokalizacja: Europa

Cytuj:
6.8.0 to nie przypadkiem BETA
Gdyby to była wersja beta , napisałbym o tym. :(
Nie wiem czy tak niewyraźnie piszę ;) , czy może ...... eeeee nie napiszę bo ponownie źle zrozumiany będę ;).

Jest już dostępna pełna wersja 6.8.0 (1370) Mapa : Europe 1102

Żadnych Beta, Alfa, Gamma itp :)

Cytuj:
Wprowadzili jakieś istotne zmiany?
Cytuj:
Zmiany:

* Nowy typ trasy: Łatwa
* Możliwość ustawienia automatycznego sortowania nowo wstawionych punktów via
* Zmienione ustawienia sposobu wyświetlania dróg - możliwość większego sterowania obrysem drogi.
* Nowe języki interfejsu użytkownika: portugalski i hiszpański.
* Nowa zakładka w ustawieniach -> interfejs -> preferencje cz. 2.
* Mini status GPS m.in. w komunikacie o poszukiwaniu sygnału GPS.
* Prezentacja informacji o strefie czasowej, w której znajdują się punkty Start i Koniec oraz poprawki w sposobie uwzględniania stref czasowych.
* Możliwość ustawienia nieograniczonego autozapisu śladu.
* W ustawieniach (interfejs -> widok) nowa opcja wyglądu mapy zunifikowana z przygotowywanym nowym wyglądem map www.Targeo.pl.
* Uwzględnianie progów zwalaniających w AM'Traffic.
* Poprawiony pikietaż na drogach krajowych oraz dodany na drogach wojewódzkich w woj. Mazowieckim i Śląskim.

Poprawki:

* Poprawki działania Asystenta Pasa Ruchu.
* Dodana funkcjonalność odświeżania wizualizacji Traffic po pobraniu danych.
* Poprawki zapamiętywania ustawień dotyczących okien startowych na niektórych urządzeniach.
* Poprawki wyświetlania znaków narodowych w instalatorze.
* Przyspieszenie działania przy wyświetlaniu dużej liczby punktów POI.
* Usunięcie błędnego komunikatu w systemie Windows 7 o potencjalnie niepoprawnej instalacji.
* Poprawki w dialogach związanych z Profilami.
* Usprawnienie pobierania ustawień z wcześniejszych wersji AutoMapy.
* Poprawiony błąd powodujący zanikanie niektórych blokad.
* Poprawki w działaniu pilota.
* Poprawki w działaniu suwaka zmieniającego wysokość budynków.
* Poprawki wyświetlania symboli kierunkowości dróg.
* Usprawnienia dla urządzeń NavRoad 470 i NavRoad 780 Hugo.
* Sprawdzanie poprawności wprowadzanych współrzędnych GPS w oknie Prowadź do -> GPS.
* Poprawki w algorytmach wyznaczania tras.
Jeszcze "ciepła" , co nowego i ciekawego ????
Napiszę już jak będę w trasie. Sprawdzałem dokładność. W mojej miejscowości zrobili 3 miesiące temu rondo, w tej wersji mapy : jest już naniesione.
Pozostałe zmiany , które zostały naniesione w Europie będą sprawdzone " w praniu " ;) .

Więcej szczegółów na PW, myślę , że do jutra wrzucę ją na mój serwer ;).

Pzdr ;)

_________________
Piszę poprawnie po polsku
"... więcej słuchać a mniej mówić---moja mądrość życiowa..."
Uriah Heep - July Morning
Uriah Heep - Sunrise


Post Wysłano: 18 mar 2011, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
Cytuj:
6.8.0 to nie przypadkiem BETA
Gdyby to była wersja beta , napisałbym o tym. :(
Nie wiem czy tak niewyraźnie piszę ;) , czy może ...... eeeee nie napiszę bo ponownie źle zrozumiany będę ;).

Jest już dostępna pełna wersja 6.8.0 (1370) Mapa : Europe 1102

Żadnych Beta, Alfa, Gamma itp :)


Przepraszam najmocniej, bo widzę, że Pana uraziłem moim pytaniem :roll:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: