Przyczyna moze tez byc,ze sie jeszcze klocki nie dotarly,ubrudzone tarcze w jakims smarze podczas zakladania lub za twarde klocki mialem tak w passacie ze byle za twarde(nie pylace) jak byle zimne tarcze to nawet jakos hamowal a jak nagrzane to ciezko bylo wyhamowac po 10tys klockow prawie nie ubylo a tarcze zjadlo wiec zostaly wymienione na inne i hamulce brzytwa:)
przed wymiana klockow hamulce tez byly tak samo slabe. Klocki sa tyl z trw a przod textar. Cena chyba cos kolo 360zl za trw a textary byly cos tansze kolo 280zl . klocki przod i tyl sa nowe. tarcze w dobrym stanie
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
po pierwsze to trzeba dokladnie okreslic co to jest za scania bo narazie wiemy tylko ze to 4 i ma 220 koni.
Po drugie to radze zaladowac samochodzik i jechac na rolki celem okreslenia sily hamowania na kazdym kole (dobrze by bylo aby oprocz tej sily hamowania miec odczyt cisnienia powietrza na silowniku - ale to juz chyba raczej nie realne). Mozna sprobowac zmierzyc sile hamowania bez wlaczonego zaplonu i z zaplonem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę