[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [DAF CF 85.380] Przybywa oleju w silniku. - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Witam
O co tu chodzi ?? w silniku przybywa oleju a nie ubywa płynu chłodniczego???
zaczęło tak się dziac po wymianie uszczelki pod głowicą i regeneracji wtrysków (wszystko w jednym czasie było robione u jednecgo mechanika) autko zrobilo dopiero jakieś 120km po tym remoncie a już musiałem zlewać olej bo kontrolka na komputerze zapaliła się na pomarańczowo?
Ktoś wie co to może być?
to prawda zrobiono dopiero 120km więc nie wiem czy więcej pali ale którędy ropa by sie dostawała do oleju : nowa uszczelka pod głowicą czy dwie , głowica splanowana , ponoć jakieś gniazda też planowali no i wtryski po regeneracji to którędy?
Mieliśmy podobny przypadek, z tym, że wtedy był walnięty pierścień. Po 400km w silniku był potrójny stan oleju. Efektowne danie po garach owocowało białą zadymą. Zauważyłeś, że kopci na biało ?
Nic nie kopci ani na czarno ani na bialo zachowuje się normalnie , tyle tylko że zrobił 120-150km i trzeba było ręcznie upuścić olej z silnika bo duży nadstan się zrobił.
dodam że przed wymianą tych uszczelek i regeneracją wtrysków auto chodzilo normalnie nic z olejem się nie dzialo dopiero jak odebrałem po wymianie....
no a po dzisiejszej trasie okazało się że znowu oleju przybyło no i na dodatek w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego napier......... ło znowu oleju i to jeszcze więcej niz przed wymianą uszczelek aż kipiało po otwarciu korka
Olej w zbiorniczku płynu chłodnicy wskazuje na chłodnice oleju ale nie jestem pewny. A w silniku to najprawdopodobniej wina uszczelki pod głowicą. Obstawiam, że mechanik spi***ł robotę.
NIe dobra sytuacja... naturalne [w każdym samochodzie w nowiutkich i tych starszych tych wyeksplatowanych to jeszcze wiecej albo tak jak w tym przypadku przybywa oleju] jest że olej silnikowy jest spalany więc powinno go ubywać oczywiście w niewielkich ilościach to liczone jest np na 1000km ok 0,2 plus minus litra oleju.
W tym przypadku przybywa oleju więc olej napędowy po prostu spływa do miski olejowej najprawdopodobniej pierscien uszczelniający nie uszczelnia...
a olej w zbiorniczku płynu chłodnicy... hmm nie wiem;/;/
Rejestracja:11 mar 2010, 18:10 Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka
a moc ma? gdzie regenerowałeś wtryski? Może ktoś [wycenzurowano] robotę i wtryski leją, to by tłumaczyło dlaczego przybywa oleju, czy olej jest normalny czy robi się emulsja?(taki białawy)
Olej w zbiorniczku płynu i podwyższone ciśnienie to chłodniczka oleju, albo uszczelka pod głowica, ogólnie to na gwarancje do mechanika.
Właśnie moc ma nic nie stracił na sile idzie jak burza.... olej w silniku nie pieni się wydaje się być normalny ale za mało kilometrów zrobiliśmy żeby wyczuć cos więcej czy śmierdzi ropą na tę chwile auto oddałem do machanika na reklamację zobaczymy co stwierdzi ?
co do chłodzniczki oleju to nie koniecznie sama chłodniczka mogła się uszkodzic bo w sklepei powiedzieli mi że mogą to być też dwa oringi/zimeringi/uszczelki w podstawie chłodniczki i jeżeli to one dają olej w płyn chłodzący to niższy koszt naprawy a jeżeli sama chłodniczka to koszt takowej około1800zł
boli mnie ten nadstan oleju w silniku przed tem to się nie działo ............!!!
wedlug mnie zwiekszony poziom oleju to o-ring na wtryskiwaczach zas tylko olej w zbiorniczku a w chlodnicy i silniku wzglednie czysta woda to uszczelka albo glowica a nie wiesz czy zalozyl ci uszczelke tzw multi-layer steel i nowe sruby z czerwono=brazowym loctite
Odebrałem właśnie wczoraj z reklamacji autko , mechanik powiedzaił że wymienil chłodniczke oleju i już powinno byc wszystko dobrze ale mamy cały czas obserwowac a co do przbywającego oleju w silniku to powiedzail że mi się zdawało i ja stal u niego na właczonym silniku przez prawie dwa dni i teście na krótkiej trasie to jemu nic nie przybywałooleju , no zobaczymy jak pojedzie w dłuższa trase oby było dobrze....
a jednak coś chyba jest nie tak... bo ubywa teraz płynu chłodzącego ze zbiorniczka wczoraj dolalismy ok. 1l przed wyjazdem no i dziś też przed wyjazdem w zbiorniczku brakowało 1l ...co tym razem ktoś wie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę