Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 gru 2010, 18:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Samochód z 98 roku plus klima, temperatura płynu ok cięgna do nagrzewnicy ok, a zimno... :| Dokopałem się że na nagrzewnicy są dwa cięgna jedno steruje suwakiem a drugie przekręca "sterownik", i teraz pytanie brzmi czy problem jest ze sterownikiem czy coś innego się popsuło


Post Wysłano: 19 gru 2010, 15:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Dzisiaj zrobiłem test, odłączyłem przewody idące do nagrzewnicy i je połączyłem... i działa po odpaleniu przewody ładnie się rozgrzały... więc myślę zabita nagrzewnica... podłączyłem przewody i zrobiłem płukanie... co się okazało chłodnica ma przejście więc to nie jej wina, w momencie podłączenia gorących przewodów pod nagrzewnicy momentalnie stały się zimne... :? I mam taki pomysł że może układ jest zapowietrzony na nagrzewnicy?? W całym układzie wodnym najwyższym pkt. jest nagrzewnica a dopiero niżej jest zbiorniczek więc może trzeba podnieść zbiorniczek powyżej nagrzewnicy i dopiero zalać na full i sprawdzić czy się odpowietrzy?? Macie pomysł???


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: