Assistance na drogach Europy Zachodniej

40TON.netKonektor5000.pl anteny cb radiaRegeneracja wtryskiwaczy Common Rail MAN



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostWys艂ano: 06 wrz 2010, 21:36 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 229
Lokalizacja: MA艁OPOLSKA
Witam
Mam ma艂y problem w Manie Tga D20 a mianowicie nie mog臋 nabi膰 powietrza na wolnych obrotach dochodzi jedynie do 6 Atm dopiero jak podci膮gn臋 na zielone pole do 1300-1500 obr/min to bije do 12 Atm, nie wiem co mo偶e by膰 przyczyn膮... osuszacz wymieni艂em na nowy i przeczy艣ci艂em jego podstaw臋, uk艂ad szczelny, na kompie 1 b艂膮d od spalonej 偶ar贸wki....

Pozdrawiam

_________________
M贸j u艣miech jest bezcenny za wszystkie inne zap艂acisz kart膮 VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PR臉DKO艢膯 NA艁OGIEM QUATTRO ZABAW膭 A TURBO PODSTAW膭


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 06 wrz 2010, 21:47 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 411
Lokalizacja: Ustka
Samoch贸d: co si臋 trafi
walni臋ta spr臋偶arka? na wolnych obrotach nie jest w stanie dobi膰 do 12atm bo jest nieszczelna?

chocia偶 w sumie to w膮tpi臋...


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 06 wrz 2010, 22:06 
Offline
U偶ytkownik
Awatar u偶ytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 728
Lokalizacja: Bochnia
GG: 8426213
Samoch贸d: Scania R420
Sprawd藕 w臋偶ownic臋 kt贸ra idzie ze spr臋偶arki do podstawy osuszacza, czy nie jest gdzie艣 p臋kni臋ta. Mia艂em taki sam przypadek w MANie F2000. :wink:


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 07 wrz 2010, 9:53 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 653
Lokalizacja: Reykjavik
GG: 0
Podczas napelniania systemy sprawdz czy nie uchodzi powietrze z osuszacza , najlepiej sciagnac filtr z koncowki weza.Jak tam nie ma przeciekow to stawialbym na plytki zawowrowe w samym kompresorze.
( domniemam ,ze wszelkie inne wycieki wyeliminowales )


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 07 wrz 2010, 13:45 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 229
Lokalizacja: MA艁OPOLSKA
Witam
Tak przecieki wyeliminowa艂em wszystkie, przynajmniej nie s艂ysz臋 偶e gdzie艣 ucieka powietrze... chod藕 teraz w filtrze osuszacza s艂ycha膰 powtarzaj膮cy si臋 stuk tak jakby uderzenie ci艣nienia od kompresora... musz臋 chyba zerkn膮膰 na spr臋偶ark臋... warto艣ci ci艣nienia te偶 zbadam.
Dzi臋ki za ka偶d膮 porad臋 :)

_________________
M贸j u艣miech jest bezcenny za wszystkie inne zap艂acisz kart膮 VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PR臉DKO艢膯 NA艁OGIEM QUATTRO ZABAW膭 A TURBO PODSTAW膭


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 07 wrz 2010, 19:57 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 229
Lokalizacja: MA艁OPOLSKA
Witam
Przepraszam 偶e jeden pod drugim... A wi臋c kompresor raczej OK na wolnych obrotach daje 8,5-9,0 Psi
przy 1000obr/min jakie艣 11,5-12,0 Psi wi臋c raczej to nie on, wyciek贸w powietrza na 100% nie ma wszystko sprawdzi艂em poza tym ci艣nienia nie ubywa z uk艂adu je艣li nabije pewn膮 warto艣膰 to trzyma....w臋偶ownice te偶 sprawdzi艂em jest w porz膮dku..przyszed艂 mi na my艣l zaw贸r regulacji ci艣nienia mo偶e tam co艣 nie tak...

Prosz臋 o jakie艣 wskaz贸wki :)

_________________
M贸j u艣miech jest bezcenny za wszystkie inne zap艂acisz kart膮 VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PR臉DKO艢膯 NA艁OGIEM QUATTRO ZABAW膭 A TURBO PODSTAW膭


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 08 wrz 2010, 0:49 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 653
Lokalizacja: Reykjavik
GG: 0
Nie wiem jak to mierzysz ,ale obroty silnika nie maja kompletnie nic wspolnego z cisnieniem.Objetosc/ilosc powietrza to moze i tak , ale kompresor zawsze powinien dobijac do 12 bar i wiecej .
Taki wlasnie objaw jaki przypisales ( nie ma sily dobic do 12 bar na wolnych obrotach) , wystepuje wlasnie w uszkodzonych plytkach zaworowych .
Podlacz manometr do kompresora , zaslep wylot ( najlepiej na koncu 1 rurki przed osuszaczem ) i mierz cisnienie tylko tak zebys mogl otworzyc wylot jak cisnienie osiagnie 12 bar .
Jak w tym tescie kompresor nie dobije do 12 bar na wolnych obrotach ..... sciagaj glowice kompresora ;)
( uzyj tez wody z mydlem/ plynem do wykrycia ewentualnego przecieku z rurki gietkej przez splot druciany jezeli taka wystepuje , splot dziala jak tlumik i czasami nie czuc i nie slychac wycieku jak silnik pracuje )


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 08 wrz 2010, 16:32 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 343
Lokalizacja: ma艂opolska rudawa
GG: 2738622
Samoch贸d: MAN
kolego na 90% b臋dzie to zaw贸r regulacji ci艣nienia. pewnie membramka jest wygnieciona.

_________________
Bo偶e chro艅 nas przed diab艂ami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 08 wrz 2010, 19:21 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samoch贸d: VOLVO FH12, 420.
A ja tak jak svavec obstawiam sprezark臋. Nawet na wolnych powinna dawac min 12atmosfer.

Tak mi sie przynajmniej wydaje.


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 11 wrz 2010, 22:37 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 343
Lokalizacja: ma艂opolska rudawa
GG: 2738622
Samoch贸d: MAN
jak b臋dzie niesprawny zaw贸r kontroli ci艣nienia to nie nabije do 12 bar . ja dalej obstawiam na zaw贸or a wynika to z do艣wiadczenia

_________________
Bo偶e chro艅 nas przed diab艂ami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 12 wrz 2010, 13:07 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 653
Lokalizacja: Reykjavik
GG: 0
Mamy 1 zawor upustowy/bezpieczenstwa w osuszaczu ,stad pytalem wczesniej o przecieki z "wydechu" osuszacza . potem cisnienie jest rozdzielane na 4 zawory regulujace ,wiec skoro jeden zawor by zawiodl to reszta powinna sie napelnic ( jeden z nich , sys hamulcowy do 12 bar ,reszta do ok 8-9 ).
Jest oczywiscie prawdopodobienstwo ze poszly dwa zawory na raz i obydwa w ten sam sposob ;) Tak tylko sobie polemizuje.


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 15 wrz 2010, 10:35 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 229
Lokalizacja: MA艁OPOLSKA
WITAM
A wi臋c za艂o偶y艂em nowy zaw贸r regulacji ci艣nienia oraz ten zaw贸r obok filtra osuszacza i nie pomog艂o wi臋c rozkr臋ci艂em spr臋偶ark臋 przeczy艣ci艂em z nagaru za艂o偶y艂em nowe uszczelki i nasmarowa艂em silikonem (czerwony techniczny) no i powiem 偶e efekt jest bije na 12atm i to dosy膰 szybko.
Dzi臋kuje za wszelk膮 pomoc i porady a szczeg贸lnie autor svavec postawi艂 trafn膮 diagnoz臋.

_________________
M贸j u艣miech jest bezcenny za wszystkie inne zap艂acisz kart膮 VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PR臉DKO艢膯 NA艁OGIEM QUATTRO ZABAW膭 A TURBO PODSTAW膭


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostWys艂ano: 17 wrz 2010, 20:57 
Offline
U偶ytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 343
Lokalizacja: ma艂opolska rudawa
GG: 2738622
Samoch贸d: MAN
skoro poci膮g艂o na spr臋偶膮rke jakie艣 syfy to sprawd偶 sobie filter powietrza albo czy nie sypie ci si臋 turbinka bo z tamt膮d zaci膮ga spr臋偶膮rka powietrze

_________________
Bo偶e chro艅 nas przed diab艂ami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Na g贸r臋
 Wy艣wietl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Kto jest online

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Obecnie na forum nie ma 偶adnego zarejestrowanego u偶ytkownika i 1 go艣膰


Nie mo偶esz tworzy膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w

Szukaj:
Przejd藕 do:  


Forum oparte o phpBB3 © 2004-2015 Piotr Karda艣

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcyRegeneracja wtryskiwaczy LublinRegeneracja wtryskiwaczy Gda艅skRegeneracja turbospr臋偶arek