» Kontakt » Reklama » Pliki cookies
Dzisiaj jest 02 wrz 2014, 1:22

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]







Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 06 wrz 2010, 21:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Witam
Mam mały problem w Manie Tga D20 a mianowicie nie mogę nabić powietrza na wolnych obrotach dochodzi jedynie do 6 Atm dopiero jak podciągnę na zielone pole do 1300-1500 obr/min to bije do 12 Atm, nie wiem co może być przyczyną... osuszacz wymieniłem na nowy i przeczyściłem jego podstawę, układ szczelny, na kompie 1 błąd od spalonej żarówki....

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 06 wrz 2010, 21:47 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Lokalizacja: Ustka
GG: 0
Samochód: co się trafi
walnięta sprężarka? na wolnych obrotach nie jest w stanie dobić do 12atm bo jest nieszczelna?

chociaż w sumie to wątpię...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 06 wrz 2010, 22:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Lokalizacja: Bochnia
GG: 8426213
Samochód: Magnum 500 DXI / BMW E46 320d M47
Sprawdź wężownicę która idzie ze sprężarki do podstawy osuszacza, czy nie jest gdzieś pęknięta. Miałem taki sam przypadek w MANie F2000. :wink:

_________________
Driving Part Of Life..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 07 wrz 2010, 9:53 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Lokalizacja: Reykjavik
GG: 0
Podczas napelniania systemy sprawdz czy nie uchodzi powietrze z osuszacza , najlepiej sciagnac filtr z koncowki weza.Jak tam nie ma przeciekow to stawialbym na plytki zawowrowe w samym kompresorze.
( domniemam ,ze wszelkie inne wycieki wyeliminowales )


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 07 wrz 2010, 13:45 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Witam
Tak przecieki wyeliminowałem wszystkie, przynajmniej nie słyszę że gdzieś ucieka powietrze... chodź teraz w filtrze osuszacza słychać powtarzający się stuk tak jakby uderzenie ciśnienia od kompresora... muszę chyba zerknąć na sprężarkę... wartości ciśnienia też zbadam.
Dzięki za każdą poradę :)

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 07 wrz 2010, 19:57 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Witam
Przepraszam że jeden pod drugim... A więc kompresor raczej OK na wolnych obrotach daje 8,5-9,0 Psi
przy 1000obr/min jakieś 11,5-12,0 Psi więc raczej to nie on, wycieków powietrza na 100% nie ma wszystko sprawdziłem poza tym ciśnienia nie ubywa z układu jeśli nabije pewną wartość to trzyma....wężownice też sprawdziłem jest w porządku..przyszedł mi na myśl zawór regulacji ciśnienia może tam coś nie tak...

Proszę o jakieś wskazówki :)

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 08 wrz 2010, 0:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Lokalizacja: Reykjavik
GG: 0
Nie wiem jak to mierzysz ,ale obroty silnika nie maja kompletnie nic wspolnego z cisnieniem.Objetosc/ilosc powietrza to moze i tak , ale kompresor zawsze powinien dobijac do 12 bar i wiecej .
Taki wlasnie objaw jaki przypisales ( nie ma sily dobic do 12 bar na wolnych obrotach) , wystepuje wlasnie w uszkodzonych plytkach zaworowych .
Podlacz manometr do kompresora , zaslep wylot ( najlepiej na koncu 1 rurki przed osuszaczem ) i mierz cisnienie tylko tak zebys mogl otworzyc wylot jak cisnienie osiagnie 12 bar .
Jak w tym tescie kompresor nie dobije do 12 bar na wolnych obrotach ..... sciagaj glowice kompresora ;)
( uzyj tez wody z mydlem/ plynem do wykrycia ewentualnego przecieku z rurki gietkej przez splot druciany jezeli taka wystepuje , splot dziala jak tlumik i czasami nie czuc i nie slychac wycieku jak silnik pracuje )


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 08 wrz 2010, 16:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Lokalizacja: małopolska rudawa
GG: 2738622
Samochód: MAN
kolego na 90% będzie to zawór regulacji ciśnienia. pewnie membramka jest wygnieciona.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 08 wrz 2010, 19:21 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.
A ja tak jak svavec obstawiam sprezarkę. Nawet na wolnych powinna dawac min 12atmosfer.

Tak mi sie przynajmniej wydaje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 11 wrz 2010, 22:37 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Lokalizacja: małopolska rudawa
GG: 2738622
Samochód: MAN
jak będzie niesprawny zawór kontroli ciśnienia to nie nabije do 12 bar . ja dalej obstawiam na zawóor a wynika to z doświadczenia

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 12 wrz 2010, 13:07 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Lokalizacja: Reykjavik
GG: 0
Mamy 1 zawor upustowy/bezpieczenstwa w osuszaczu ,stad pytalem wczesniej o przecieki z "wydechu" osuszacza . potem cisnienie jest rozdzielane na 4 zawory regulujace ,wiec skoro jeden zawor by zawiodl to reszta powinna sie napelnic ( jeden z nich , sys hamulcowy do 12 bar ,reszta do ok 8-9 ).
Jest oczywiscie prawdopodobienstwo ze poszly dwa zawory na raz i obydwa w ten sam sposob ;) Tak tylko sobie polemizuje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 15 wrz 2010, 10:35 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
WITAM
A więc założyłem nowy zawór regulacji ciśnienia oraz ten zawór obok filtra osuszacza i nie pomogło więc rozkręciłem sprężarkę przeczyściłem z nagaru założyłem nowe uszczelki i nasmarowałem silikonem (czerwony techniczny) no i powiem że efekt jest bije na 12atm i to dosyć szybko.
Dziękuje za wszelką pomoc i porady a szczególnie autor svavec postawił trafną diagnozę.

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 17 wrz 2010, 20:57 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Lokalizacja: małopolska rudawa
GG: 2738622
Samochód: MAN
skoro pociągło na sprężąrke jakieś syfy to sprawdż sobie filter powietrza albo czy nie sypie ci się turbinka bo z tamtąd zaciąga sprężąrka powietrze

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Forum oparte o phpBB3 © 2004-2014 Piotr Kardaś

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy