Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 maja 2010, 17:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Witam otóż w moim Manie mam problem z układem kierowniczym zacina mi się czasami kierownica ,i po chwili wszystko jest ok ostatnio dolany płyn do wspomagania ,co moze być przy czyną,moze płyn stracił swoje parametry(jest zużyty),przekładnia kierownicza ,lub pompa wspomagania?Dzięki za wszelkie podpowiedzi.Dodam ze jak auto załadowane nieraz jak sie wychodzi z zakrętu to kierownica nie wraca na swoje miejsce trzeba ją odciągac MAN tga26,410 2003r BDF :>


Post Wysłano: 04 maja 2010, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

W scanii miałem podobnie, i była to wina zatartego krzyżaka na kolumnie kierowniczej. Nie wiem jak to wygląda w mańku, ale warto sprawdzić.

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 04 maja 2010, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

W MANie F2000 po regeneracji kolumny kierowniczej też tak się działo, ale był to najprawdopodobniej zapowietrzony układ, bo po pierwszej trasie problem zniknął.


Post Wysłano: 05 maja 2010, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

witam ja podejrzewam kolumne kierownicza bo moze miec w sobie rysy a czesto jest to przypadłosc sam tak miałem i kolumna do wymiany pozdrawiam


Post Wysłano: 05 maja 2010, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

najpierw zobacz czy nie ma nigdzie w układzie wycieków płynu. pozniej przyczyna może byc każda od kolumny po pompe i krzyżak. trzeba to pokolei sprawdzac i wykluczyc

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 08 maja 2010, 12:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7211
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

A ja bym najpierw przód podniósł i sprawdził jak zwrotnice się obracają, niby są bez obsługowe ale pod dekielkami metalowymi na zwrotnicy są kalamitki, radze najpierw zwrotnice przesmarować a potem wyciągać kolumnę kierowniczą :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 08 maja 2010, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

I MAN trafił w dziesiątke tak tez było przez przypadek zobaczyłem ze jest kalamitka na zwrotnicy,bo odpadł dekielek plastikowy ktory ją przykrywał,przesmarowałem i na razie spokój,dzięki za wszystkie wypowiedzi pozdrawiam :>


Post Wysłano: 08 maja 2010, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7211
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
I MAN trafił w dziesiątke tak tez było przez przypadek zobaczyłem ze jest kalamitka na zwrotnicy,bo odpadł dekielek plastikowy ktory ją przykrywał,przesmarowałem i na razie spokój,dzięki za wszystkie wypowiedzi pozdrawiam :>
Nie ma za co kolega miał ten sam problem w swoim TGA :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: