Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 maja 2010, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Witam.
Mam pytanie jakie napięcie jest przekazywane na radio w scanii 124l?
bo chciałem sobie założyć inne niż to co mam ale po podłączeniu do kostki ISO w radiach (bo na 4 rożnych próbowałem) świeciły się kontrolki ale nie chciały się włączyć. Obecnie mam jakiegoś starego Pioneera na CD, który niestety z nowymi głośnikami sobie nie radzi (za słabe).
I jeszcze jedno pytanie jaki kolor ma kabel którym idzie zasilanie od stacyjki?


Post Wysłano: 03 maja 2010, 13:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
Witam.
Mam pytanie jakie napięcie jest przekazywane na radio w scanii 124l?
bo chciałem sobie założyć inne niż to co mam ale po podłączeniu do kostki ISO w radiach (bo na 4 rożnych próbowałem) świeciły się kontrolki ale nie chciały się włączyć. Obecnie mam jakiegoś starego Pioneera na CD, który niestety z nowymi głośnikami sobie nie radzi (za słabe).
I jeszcze jedno pytanie jaki kolor ma kabel którym idzie zasilanie od stacyjki?

W obecnej czwórce którą jeżdze, i w poprzedniej którą jeździłem radio jest na 12V. Na prawo od radia powinna być przetwornica 24/12V do której radio jest podłączone. Radio działa dopiero gdy przekręcisz kluczyk z pierwszą pozycję, lub zapłon. Jeżeli działa pioneer, to i inne radia muszą działać.


p.s. Poprawnie chyba się pisze : "prąd o napięciu" a nie "napięcie". Ale mniejsza z tym :)

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 03 maja 2010, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Wiem ze powinna być przetwornica i nawet ja mam. Tylko jest dziwny problem bo mi żadne radio nie chce działać oprócz tego co mam obecnie, a kopiłem już nowego alpine za 700PLN :?


Post Wysłano: 03 maja 2010, 15:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Będziesz musiał prawdopodobnie poprzestawiać kabelki kostce ISO

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 03 maja 2010, 15:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Jeśli w kostce nic nie było grzebane to powinno pasować i działać bez problemu, chyba że ktoś nie miał przejściówek i sam zmontował sobie kostkę pasującą do radia to wtedy masz już problem. Na radio powinno iść 12V z przetwornicy.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 04 maja 2010, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2010, 7:24
Posty: 15
GG: 0
Samochód: frontera
Lokalizacja: białystok

po pierwsze pisze się napięcie ewentualnie o potencjale np 12 v lub 24 v
po drugie może brakować napięcia podtrzymania pamięci i niektóre modele radyjek nie wystartują sprawdż napięcia w kostce z rozpiską w instrukcji obsługi


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: