Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lut 2010, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

Mam magnumkę z silnikiem 390 Mack 98 rok i jakis czas temu pojawil sie problem z ogrzewaniem. Momentalnie podczas jazdy przestala grzac. Wymienilem nagrzewice i bez zmian. Odpowietrzalem uklad i jakis czas bylo ok. Teraz znowu pojawil sie problem . Sprawdzilem pompe wodna i wymienilem termostat. W zbiorniczku wyrownawczym nie ma zadnych oznak ze moglaby byc dmuchnieta uszczelka pod glowica lub peknieta glowica. Czy spotkal sie ktos z podobnym problemem prosze o pomoc?


Post Wysłano: 21 lut 2010, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

kolego a sprawdzałes zawór przy nagrzewnicy od ciepłego powietrza znajduje z lewej strony nagrzewnicy od silnika bo takie objawy sa jakby był on pozdrawiam


Post Wysłano: 21 lut 2010, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2007, 21:03
Posty: 252
Lokalizacja: krakow

pewnie to elektryczny zawór nagrzewnicy , zobacz czy działa i czy się niezacina ..


Post Wysłano: 22 lut 2010, 8:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

sprawdzalem zawor nagrzewnicy i jest ok. Moje pomysły powoli się wyczerpują. Dla świętego spokoju chłopaki wymieniają uszczelkę pod głowicą sprężarki zobaczymy może tu tkwi przyczyna pozdrawiam


Post Wysłano: 22 lut 2010, 11:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

witam..zawór jak się psuje to najczęściej daje cały czas gorące...mam pytanie czy ciepły płyn dochodzi węzami do nagrzewnicy tzn czy wąż gumowy z opaską czerwona jest ciepły przy odpalonym silniku? jeżeli nie to nie ma obiegu czyli odkrecasz przewód powrotny (żółty) i czekasz aż płyn przejdzie...jeżeli nie przechodzi to albo wąż jest przygiety albo coś jest zapchane...i jeszcze jedno pytanie: czy aby ktoś nie zamienił powrotu z zasilaniem? czy coś się dzieje z silnikiem ze wymieniacie uszczelkę?...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 22 lut 2010, 22:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

problem kolego polega na tym ze nagrzewnica w tym aucie przestala grzac nagle juz z 3 razy. Zazwyczaj po dokladnym odpowietrzeniu byl spokoj na ok 3000 tys km . Niestety w piatek znow przestala grzac. Mechanik doszedl do wniosku ze przyczyna moze byc uszzczelka sprezarki i zapowietrza uklad. Sam juz nie wiem co jest. Autko jest juz zlozone jutro rusza w trase. na warsztacie zauwazylem ze na wyzszych obrotach silnika powrot z nagrzewincy jest cieplejszy na wolnych obrotach szybko stygnie nie wiem czy to normalne.


Post Wysłano: 23 lut 2010, 16:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

a płynu nie ubywa?

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 26 lut 2010, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

Kolego nie ubywa płynu. Zrobiłem 1800 km i grzeje ale w zbiorniczku wyrownawczym podnosi sie płyn dość znacznie i po odkreceniu odpowietrznika zawsze jest w nim troche powietrza. Czasami po wylaczeniu silnika slychac jak cos zabombluje w tym zbiorniku. Wdlug mnie to nie jest normalne czy ktos sie orientuje co moze byc przyczyna?


Post Wysłano: 26 lut 2010, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

nie wiem jak u ciebie ale z tego co wiem to stan płynu jak jest ciepły i pracujący to jest zawsze wiekszy a poza tym górny korek ma w środku zaworek ciśnieniowy i zawsze zostaje jakieś ciśnienie...wieksze jak zaworek jest uszkodzony..teoretycznie wg serwisu powinno się go wymieniać co 3 lata...jeżeli płynu nie ubywa to mało prawdopodobne żeby żeby poszła uszczelka..

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: