Rejestracja:12 sty 2010, 15:01 Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
Dziwna jakaś. A mógłbyś zrobić zdjęcie? Było by łatwiej...
I kiedy się zapala?
_________________ B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!
i tu jest problem zapala się podczas jazdy ,bez reguły kiedy ,ten rysunek jest z pamięci to śmiesznie zabrzmi ale kontrolka ta wygląda jak kiedyś na wsi były ręczne pompy wody
Rejestracja:12 sty 2010, 15:01 Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
Cytuj:
Prawdopodobnie masz mało smaru w centralnym smarowaniu sprawdz to?
Pozwolę sobie tak z ciekawości zapytać co to jest centralne smarowanie?
Masz na myśli olej w układzie smarowania silnika?
_________________ B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!
witam jest to kontrolka od AGS ( centralę smarowanie ) z reguły zapala się gdy zaczyna brakować smaru i czujnik ciśnienia za pompka odnotuje spadek ciśnienia podczas impulsowego smarowania , lub ktoś użył innego smaru niż zalecany i wtedy pompka wybierze smar wokół siebie a tłoczysko nie ściśnie smaru lub jest taka chrmonikowy pokrowiec i on się zapowietrzy pozdro
zyzyx AGS ( centralne smarowanie) smaruje wszystkie wymagane miejsca np : zamek siodła , siodło, zwrotnice , sworznie resorów
w dafie XF 105 jest to opcja o ile się nie mylę a tak to wszystko na sine blokach jest
Rejestracja:12 sty 2010, 15:01 Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
Cytuj:
zyzyx AGS ( centralne smarowanie) smaruje wszystkie wymagane miejsca np : zamek siodła , siodło, zwrotnice , sworznie resorów
w dafie XF 105 jest to opcja o ile się nie mylę a tak to wszystko na sine blokach jest
O dzięki wielkie, nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje, muszę sobie poczytać na ten temat a jednak nie ma to jak doświadczenie...
_________________ B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!
Musisz znajść zbiorniczek centralnego smarowania (u mnie jest z prawej strony, jak otworzysz antrapę zajrzyj z prawej strony jakby "do środka" i widać to). Żebyś mógł je nabić musisz mieć specjalną tawotnice i specjalny smar do centralnego smarowania (bardzo rzadki). Ogólnie taki smar jest dużo droższy od normalnego. Możesz również jechać na serwis lub jakąś dobrą wulkanizację i tam też ci nabiją.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę