Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 sty 2010, 15:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lis 2006, 11:15
Posty: 51
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Cytuj:
To dziwne bo wtedy przecież zwalnia się też hamulec postojowy przyczepy.
Hamulec postojowy w przyczepie wtedy jest nie potrzebny bo przyczepa jest już sprzęgnięta a poza tym pod kołami w dalszym ciągu znajdują się kliny.


Na kursie nas tak uczyli i kładli na to duży nacisk, najpierw pneumatyczne (przy czym pierwszy żółty) a później elektryczne już obojętne w jakiej kolejności. Tak też wymagali na egzaminie.


Post Wysłano: 17 sty 2010, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

Jeśli z kolei tak na to patrzeć to kliny są zabezpieczeniem dodatkowym i też na egzaminie nie zawsze wymagają aby je umieszczać, więc gdy podłączamy pneumatykę na końcu nie są potrzebne.

Ale ogólnie tak dyskutując: co kraj to obyczaj :)
W zasadzie nie ma jakiegoś ogromnego znaczenia ta kolejność i jest ona konsekwencją tylko zabezpieczeń jakie stosujemy...
Egzamin swoją drogą a życie i tak weryfikuje i robi się po swojemu... :)

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: