Produkowane w Wielkiej Brytanii samochody dostawcze LDV MAXUS w wersjach furgon i podwozie do zabudowy dostępne są w wielu wariantach. Dopuszczalna masa całkowita 2.8t, 3.2t lub 3.5t trzy wysokości dachu oraz silniki o mocy 95KM 120KM lub 135KM spełniające normy emisji spalin EURO-4. Bogate wyposażenie standardowe: wspomaganie kierownicy, ABS+EBD, poduszka powietrzna kierowcy, elektrycznie podnoszone szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, radio + CD. Pojazdy posiadają gwarancję - 3 lata z limitem 160 000 km lub 4 lata z limitem 100 000 km.
Cena jest bardzo atrakcyjna - za wersję skrzyniową z klimatyzacją i średnim silnikiem wołają około 60 tys. zł. Przeglądy okresowe co 32 tys. km! Za podobnie wyposażone ducato czy jumpera, o podobnych możliwościach trzeba zapłacić około 2x tyle. Jedyne co niepokoi to fakt, że właścicielem marki jest GAZ
Wow, faktycznie Wielka szkoda, że nie wyszło Przy takiej cenie i możliwościach samochód pod polską marką mógł odnieść sukces na naszym rynku. Jako LDV, kojarzony w dodatku z GAZem chyba nie ma większych szans na powodzenie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę