Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lip 2008, 13:36
Posty: 4
GG: 7312882
Samochód: iveco 35s13 2002r
Lokalizacja: okolice łodzi

Witam serdecznie problem bardzo dziwny opisać postaram wygląda to tak jadę stałą prędkościom na obojętnie na jakim biegu dodając gazu na max coś stuknie metalicznie (coś jak by tarcza przeskoczyła na wałku sprzęgłowym ) taki metaliczny stuk a w następstwie zapala się kontrolka wtrysku i autko gaśnie ponownie uruchamiam i jadę dalej dzieję się to często ale nigdy gdy chce to pokazać mechanikowi na czym problem polega autko nie kopci itp proszę o jakieś porady ? silnik 2.8 unijet


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2008, 18:17
Posty: 11
GG: 0

Kontrolka wtrysku oznacza spadek cisnienia na szynie. Na biegu jalowym sprawdz przelewy wtryskiwaczy, wspolczynnik wypelnienia (na postoju i i pod obciazeniem), podczas jazdy sprawdz cisnienie na szynie. Bez komputera to troche ciezkop moze byc. Dobrze byloby zmierzyc cisnienie zasilania. Filtr paliwa wymieniony na oryginal?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2005, 22:28
Posty: 197
GG: 1
Samochód: Szwedzkie badziewie z Göteborga
Lokalizacja: Stalowa Wola

Najparwdopodobniej do wymiany kwalifikuje się pompka paliwowa. Miałem ten sam przypadek w 35C12 2.3 HPI UniJet. Na odcinku 400KM auto zgasło mi prawie 20 razy. Domęczyłem jakoś do domu. Po rozładunku szef pojechał na serwis i stwierdzili uszkodzenie tejże pompki. Po wymianie na nową problem znikł.

A nie działo Ci się wcześniej tak, że czesm jak chciałeś uruchomić silnik to zaświecała się kontrolka i auto nie mogło odpalić? U mnie przed ta awarią tak się czasem działo, ale bardzo bardzo rzadko.

_________________
...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lip 2008, 13:36
Posty: 4
GG: 7312882
Samochód: iveco 35s13 2002r
Lokalizacja: okolice łodzi

Cytuj:
Najparwdopodobniej do wymiany kwalifikuje się pompka paliwowa. Miałem ten sam przypadek w 35C12 2.3 HPI UniJet. Na odcinku 400KM auto zgasło mi prawie 20 razy. Domęczyłem jakoś do domu. Po rozładunku szef pojechał na serwis i stwierdzili uszkodzenie tejże pompki. Po wymianie na nową problem znikł.

A nie działo Ci się wcześniej tak, że czesm jak chciałeś uruchomić silnik to zaświecała się kontrolka i auto nie mogło odpalić? U mnie przed ta awarią tak się czasem działo, ale bardzo bardzo rzadko.
Witam usterka usunięta proponowano wymianę pompy wtryskowej miałem troszkę wolnego czasu i postanowiłem się pobawić zaczołem od czujnika z tyłu pompy po wykręceniu okazało się ze jest tam oring i był uszkodzony jak by naszczypnięty po wymianie oringu wszystko wróciło do normy . (wszędzie proponowali wymianę pompy,a powinno wymienić się tylko czujnik tzw.. regulator ciśnienia pompy wtryskowej ) http://www.allegro.pl/item738943369_reg ... nijet.html


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: