Cytuj:
EDIT:
Drugi egzemplarz tego samego sprintera ma problem z odpalaniem. Trzeba bardzo długo kręcić, żeby zaskoczył. Samochód, nie kopci, silnik pracuje równo i ma kopa jak trzeba. Kierowca tłumaczył, że kiedyś jak mu mocno wcisnął kopyta na trasie, to zapaliła mu się kontrolka od filtra paliwa, ale po jakimś tam czasie zgasła. Wymienił filtr paliwa i za parę dni pojawił się problem z odpalaniem. Z początku było delikatnie, czyli 3 sekundy, 3,5, a teraz nawet 5 i 6 sekund.
Usterka naprawiona
Zauważyliśmy, że w wężyku, który zasysa paliwo do pompki, pojawiają się pęcherzyki powietrza, czyli paliwo, które było zasysane do pompki CR, w momencie zgaszenia silnika zaczęło się stopniowo cofać z powrotem do filtra. Kolejna wymiana filtra na filtr innego producenta (MANN) załatwiła sprawę. W trakcie wymiany wyszło jeszcze, że uszkodzona jest króciutka odma, która łączy przewód paliwowy (bak) z filtrem i to najprawdopodobniej ona była główną przyczyną nieszczelności w układzie.
Kolejna rzecz
Coś zaczyna wyć przy 90km/h więcej i mniej jest dobrze, tylko przy 90km/h słychać wycie, może bardziej buczenie. Po wyrzuceniu na luz, nadal buczy/wyje. Co to może być? Ciężko określić skąd ten dźwięk się wydobywa