Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 mar 2009, 10:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 1:33
Posty: 23
GG: 0

witam mam problem ze scania 3 mianowicie wymieniłem wisco termostaty ze 3 i scania dalej trzyma jadac 60 stopni na gorkach 90 stopni prosze o pomoc z gory dziekuje


Post Wysłano: 14 mar 2009, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

A ilość płynu chłodzącego jest w normie ? Bo jeśli będzie go trochę za mało to będzie taka właśnie sytuacja jak mówisz kolego że auto będzie niedogrzane


Post Wysłano: 14 mar 2009, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

A nawiew dmucha zimnym czy gorącym powietrzem, a i jeszcze jedno rozbierz deskę i podepnij inną płytkę z zegarami bo mógł wskaźnik szlag trafić. Moja 'babka' trzyma temp. ok. 75-80oC. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury cieczy.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 14 mar 2009, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 1:33
Posty: 23
GG: 0

płyn ok z nawiewu daje ciepło jak załoze zaluzje to pokaze ok 70 stopni ale wtedy na gorach sie gotuje jestem bezradny nie wiem co robic od kad kupiłem ta scanie z tym walcze i nic podrzucie jeszcze jakis pomysł


Post Wysłano: 14 mar 2009, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
płyn ok z nawiewu daje ciepło jak załoze zaluzje to pokaze ok 70 stopni ale wtedy na gorach sie gotuje jestem bezradny nie wiem co robic od kad kupiłem ta scanie z tym walcze i nic podrzucie jeszcze jakis pomysł
No to ja bym sprawdził czujnik i zegar, bo zabrudzona chłodnica jest mało prawdopodobna, chyba ze silnik był wcześniej przegrzany i teraz takie jaja odstawia.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 15 mar 2009, 10:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 sty 2009, 17:02
Posty: 68
GG: 0

Sproboj zmierzyc temp cieczy w zbiorniku wyrownawczym termometrem elektronicznym, niektore mierniki elektryczne maja taka opcje no albo szukaj rteciowego do 100 stopni, sam tak kilkakrotnie sie upewnialem co do wskazan oryginalnego wskaznika.


Post Wysłano: 15 mar 2009, 10:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

A od kiedy masz takie objawy kolego, w sensie, że zauważyłeś to teraz okresem zimowym czy może latem było to samo??

Bo u mnie FH też się nie może jakoś specjalnie zagrzać całą zimę, jak jest górka silnik bardziej wysilony to się również temperatura podnosi. Normalny objaw.

_________________
Dostał funkcje i głupieje...


Post Wysłano: 15 mar 2009, 13:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 1:33
Posty: 23
GG: 0

to raczej nie wchodzi w gre kolego poniewaz z zaluzja nie jest duzo lepiej a juz nie ma mrozow walcze z nia juz od roku nie wiem czy była przegrzana gosc zapewniał przy zakupie ze wszystko jest ok wskaznik jest raczej dobry bo jak ma ciezko to temp rosnie i on to pokazuje to i czujnik musi byc ok moze to chłodnica musze to sprawdzic dziekuje za podpowiedzi


Post Wysłano: 23 mar 2009, 1:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 371
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

ja kolego mialem kiedys taki przypadek nie konkretnie ze scania ale z malym obciazeniem bylo ok i niska temp. a pod gorka albo jak sie mocniej przypilowalo to lapalo temperature. silnik byl 5 razy rozbierany wymieniane termostaty i chlodnica a wkoncu okazalo sie ze bylo malutkie pekniecie glowicy miedzy komorami i to bylo przyczyna, przy tym wszystkim robilo sie dosc duze cisnienie w ukladzie jak silnik mial duze obciazenie a na wolnych obrotach bylo ok.


Post Wysłano: 23 mar 2009, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2008, 1:33
Posty: 23
GG: 0

dzieki serdeczne za podpowiedz sprawdze to pozdrawiam :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: