Pierwszy model został zbudowany na potrzeby rajdy Dakar w roku 1986
Wyposażony w dwa silniki rzędowe 6 cylindrowe o pojemności 11.6L i mocy ponad 500 kM każdy. Napęd przekazywany z każdego silnika po przez oddzielną skrzynie biegów na most napędowy. Zastosowano hamulce tarczowe wentylowane z dwoma zaciskami na tarcze Zawieszenie to resory piórowe i po dwa amortyzatory na kolo Rozwijał prędkość maksymalną ponad 200 km/h
W na rajd w roku 1988 powstały modele Turbo Twin X! i X2 zmotywowani zeszłorocznym sukcesem załogi liczyły na zwycięstwo w klasyfikacji generalnej jednak po serii wypadków w której zginoł członek załogi Kees van Loevezijn zespół wycofał się z rywalizacji a ciężarówki Turbo Twin nie wystartowały już nigdy później
Konstrukcja została rozwinięta i powstał model Turbo Twin II wystartował w rajdzie Dakar w roku 1987 i zajął zdumiewające 11 miejsce w klasyfikacji generalnej oraz zwyciężył w klasie ciężarówek