Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 sie 2008, 11:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Szanowni koledzy.
Poszukuję wszelkich danych technicznych procesu regulacji pompowtryskiwaczy w ciągnikach Scania R420.
Jeśli ktokolwiek z was dysponuje takowymi to bardzo proszę o pomoc.
Szukałem w necie ale wszędzie tylko informacje ogólne które mechanikowi do niczego nie będą przydatne.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 30 sie 2008, 11:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Regulacje pompowtrysku morzna robic na stole probierczym ale po uprzednim naprawieniu mechanicznych uszkodzen pompowtrysku Wiecej informacji pod nr.tel.509080057


Post Wysłano: 30 sie 2008, 20:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Regulacje pompowtrysku morzna robic na stole probierczym ale po uprzednim naprawieniu mechanicznych uszkodzen pompowtrysku Wiecej informacji pod nr.tel.509080057
Nie chodzi o wtryski uszkodzone ale jedynie o ich regulację okresową przewidzianą przez producenta. Chodzi o silniki rzędowe 420KM Euro5 i 480KM Euro4.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 31 sie 2008, 10:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

witam Jezeli chodzi oregulacje wstepnego napiecia to reguluje sie po zalozeniu pompowtrysku w silniku.Do tego potrzebny jest odpowiedni przyzad i przeszkolony pracownik.Proponuje jechac do serwisu.


Post Wysłano: 04 wrz 2008, 23:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2007, 19:41
Posty: 84
Lokalizacja: szczecin

potrzebny jest specjalny przyząd zegarowy do regulacji pompowtrysków , szczelinomiez i grzechotka do kręcenia silnika. Na kole sa oznaczenia w jakiej pozycji ma sie znajdowac silnik. Mozna to samemu zrobic tylko trzeba mieć przyżądy

_________________
mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady :)


Post Wysłano: 22 wrz 2008, 19:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

do regulacji tych pompowtryskiwaczy nie potrzeba zadnych specjalistycznych narzedzi :wink: Cos sie wam Panowie pomylilo, lub tez o co innego chodzi :P
No dobra skoro wiedza to pieniadz to i ja przemilcze sprawe, a koledze zainteresowanemu proponuje dac jedno auto na serwis i podpatrzyc mechanika...


Post Wysłano: 05 paź 2008, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

jak masz silnik HPI to regulujesz przez odpowiedni docisk pompowtryskiwaczy jak się nie mylę chyba ok 5 Nm i o 60 stopni jak masz pompowtryskiwacze PDE to ustawiasz je chyba na 68,9 (+_-) 0.1 mm
na odpowiednim znaku na kole zamchowym ale te dane muszę sprawdzić w książce naprawczej
pozdrowionka ja coś to pisz na gg 3289590


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: