Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 sie 2008, 13:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Witam
Panowie mam okazje zakupic Volvo Fh z 2007 roku z silnikiem 440 lub 480 konnym Low Deck w automacie.. powieedzcie mi jak jest ze spalaniem tych autek oraz jakie maja wady i zalety auto ma latac na grecje włochy z plandeka lub chłodnia .
pozdrawiam


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 14:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Lowdeck pod chłodnię? Jaką? Czy to przemyślany pomysł?

_________________
ego


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 14:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
Lowdeck pod chłodnię? Jaką? Czy to przemyślany pomysł?
Czemu nie ? Magnumki DXi z Pekaesu wszystkie są low-deck i latają pod chłodniami mega Schmitz.

Drugi przykład to firma Corrado i Dafy 95tki pod takimi samymi naczepami.

_________________
International Haulage


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 15:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Kolego napisałem wyrażnie ze albo pod Plandeke lub pod Chłodnie a nie ma to przecierz duzej róznicy jak chłodnia jest na malych kołach :)


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Przy 480 KM bardziej przydałby się manual bo automat nie pozwoli na maksymalne wykorzystanie mocy.
Masz jakieś foty ? Jak tak to wrzuć.
2007 rocznik to autko jeszcze na gwarancji , dobrze myślę ? Jak tak to myślę że nie ma na co czekać. No chyba że cena jest zbyt wysoka.

Co do tego że w lowdecku to jedyna wada że mniejsze opony się szybciej zużywają. No i nie każda naczepa pasuje jak wiadomo.


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 17:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech.
Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna.


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 17:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Kolego napisałem wyrażnie ze albo pod Plandeke lub pod Chłodnie a nie ma to przecierz duzej róznicy jak chłodnia jest na malych kołach :)
W takiej opcji owszem. Ale nie za wiele jest chłodni na małych kołach.

_________________
ego


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 18:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Cytuj:
3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech.
Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna.
Może napisz coś więcej bo mam wrażenie że może porostu biegów nie potrafisz zmieniać co ? Nie rozumiem dlaczego 480 KM w manualu będzie złym pomysłem ?


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 18:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

A dlaczego dobrym? automat jest po to żeby opcjonalnie sam wybierał najlepsze biegi i obroty silnika redukując spalanie.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Teoretycznie tak ale w praktyce to bywa z nim różnie. Uważam że mając manualną skrzynię biegów ma się większą kontrolę nad autem. Czasami potrzeba depnąć po garach a automat nie zbiera się tak szybko jak manual.


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Volvo ze skrzynią automatyczną posiada przełącznik na manual tylko taki bez sprzęgła.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 20:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 11:39
Posty: 89
GG: 0
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Osterode am Harz

Cytuj:
Teoretycznie tak ale w praktyce to bywa z nim różnie. Uważam że mając manualną skrzynię biegów ma się większą kontrolę nad autem. Czasami potrzeba depnąć po garach a automat nie zbiera się tak szybko jak manual.
Krótka pilka, jezdziles kiedys Volvem FH w automacie?? Jak nie to prosze Cie wstrzymaj sie od glosu bo nie za wiele przekażesz....


Automat w Volvie na chwile obecna jest najlepsza z dostepnych w samochodachc ciezarowych skrzynia i posiada wiele ciekawych opccji umozliwiajacych pelne wykorzystanie osiagów silnika w celach napedowych jak i zwalniajacych (przy hamowaniu VEB sam dobiera przelozenia w celu zwiekszenia efektywnosci) pozatym pozwala oszczedzac sprzeglo przez co moze ono wytrzymac sporo dluzej, tak samo owa skrzynia potrafi wykorzystac nachylenie terenu i warunki i wrzucic na luz w celu oszczednosci paliwa, każdy kto troche z nia pojeździ zacznie widziec w niej same plusy,pragne dodac ze obecnie Ishift jest sprzedawany w standarcie w Volvo, skrzynia manualna za dopłata...

_________________
Karta rybacka: jest
kurs obslugi wiertarki : jest
karta VISA: w trakcie
prawo jazdy na hulajnogi 1 kolowe: w planach :wink:


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 14 sie 2008, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Cytuj:
3 przykład firma Stanwex, która megami jezdzi na Rosję.
Co do manualu w 480 to nie będę komentować bo to po prostu śmiech.
Co do auta to ciężko określić jakieś wady, gdyż auta z tego rocznika mają może po 150 tyś km. Wiem jedno. FH 480 to mocna maszyna.
Może napisz coś więcej bo mam wrażenie że może porostu biegów nie potrafisz zmieniać co ? Nie rozumiem dlaczego 480 KM w manualu będzie złym pomysłem ?
Chyba użytkownicy wyżej wszystko już napisali. Zle się wyraziłem. Chodziło mi bardziej o to, że Twoja teoria na temat automatu jest śmieszna.


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 15 sie 2008, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

J.Rodzynek > Jeździłem i moje zdanie jest proste > Automat = ch******o.
To jest moje zdanie i każdy ma prawo do własnego. Ja bym nigdy nikomu nie polecił auta w automacie i tyle.


Tytuł: Re: Volvo FH
Post Wysłano: 18 sie 2008, 11:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Witam
Panowie dzieki za odpowiedzi ale jednak Volva nie bedzie w jego miejsce bedzie Scania z 2003 roku .
pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: