Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 lis 2007, 20:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:33
Posty: 25
GG: 1

Proszę bardzo łukasz.

W DTLS-ie jeździ mój brachol więc spróbuje ją przedstawić. Niestety nie ma opisu bo firma Niemiecka więc napisze coś od siebie.

Baza znajduję się w Celle około 30km od Hannoveu. Gdy brachol się przyjmował miał jeździć 3 tyg. i 1 tydzień wolnego. Niestety okazało się że jeździ cały miesiąc i tylko 2 dni wolnego. Zarobki w firmie mogą się wydawać duże bo 2-2,5tyś euro, jednak moim zdaniem jak na cały miesiąc jazdy to normalna stawka oczywiście u niemca. Firma posiada ponad 300 zestawów. Chłodnie i plandeki (sporo zestawów mega). W skład taboru DTLS-u wchodzi: Daf XF95 SSC i XF105, Scania R (z tego co mi mówił brachol także dwie R620), Volvo Fh12 i Fh, Mb Actoros MS, Man TGA XXL. Sporo autek nie opisanych (kolor firmy to oczywiście niebieski ale jest sporo autek białych, kilka żółtych i czerwonych Scań).W firmie jeździ oprócz mojego brachola jeszcze jeden polak (o innych nie słyszałem :P). Reszta to szkopy i ruskie. Przyjmują praktycznie każdego jak idzie ponieważ kupują sporo zestawów ktore później stoją na bazie. W biurze pracuje polak, rusek i reszta to niemcy więc każdy kierowca może sie dogadać :P Szczególnie zaskakują mnie ruskie połowa z nich potafi tylko po niemiecku dzieńdobry i dowidzenia :P Także z przyjmowaniem nie ma problemu potrzeba posiadać tylko jakieś niemieckie papiery niestety nie orjentuje się jakie (raczej nie chodzi o zameldowanie, a o paszport niemiecki czy cos w tym stylu). Acha oczywiście główne kierunki obsługiwane przez nich to Hiszpania i okolice.

Cóż brachol trochę narzeka. W końcu jak sie przyjmował to miało być 3 tyg. jazdy, a nie cały miesiac. No ale niestety nic nie mogą zrobić (jak jest ich tylko dwóch). Wiadomo niemiec jedzie bo mu to wisi, a rusek jak to rusek mógłby jezdzić cały rok. :P Jeszcze jedną wadą jest to że jak juz dostajesz wolne to ciężko żeby po nim dostać spowrotem swoje auto. Brat jak jeździ ze 8 miesięcy (coś koło tego) to miał juz 4 autka. Aktualnie Scania R480 mega.

Napisałem wszystko co wiem.
Stronka firmy http://www.dtls.de
Jest tam chyba nawet formularz o przyjecie jak sie nie myle.

Pewnie sporo po przeczytaniu tego pomyśli że firma jest do du... ;) Wcale nie ale pod jednym warunkiem że jesteś kawalerem który kocha jeździć i wytrzymuje bez rodzinki sporo czasu. :P :P

Fotki ze stronki DTLS-u.
Obrazek

Później dodam inne fotki w większej rodzielczości.
Acha mam nadzieję że odpowiedziałem na twoje pytania łukasz. ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lis 2007, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Rzeczywiście z tymi zjazdami do domu to trochę lipa. Dla kawalera nie jest źle i te 2500 tyś EUR to można sobie nieźle dorobić na początku.

Ale niech tylko Niemcy otworzą rynek pracy i stawki pójdą w dół. No chyba, że wszędzie indziej wzrosną do tego poziomu, w co wątpię.


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lis 2007, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A wie ktoś od ilu lat zatrudniją w Dojczlandi? Und was papire wir must mieć(jakie dokumenty sa nam potrzebne do rozpoczęcia jazdy w DE?)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 lis 2007, 13:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:33
Posty: 25
GG: 1

Pazdz miejmy nadzieje że u nas się coś poprawi. Chociaż juz moim zdaniem powoli robi sie lepiej. Fakt nie są to pieniądze jak na zachodzie no ale narzekać nie ma co.

A żeby nie było że nie na temat to dam fotki. ;)
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Edler co do wieku to są to takie same zasady jak u nas. ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 12:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

No witam mojego imiennika.Dziękuje Ci za przedstawienie tej firmy.Często ją widuje i trochę informacji rozjaśniło mą niewielką na ten temat wiedzę.Najczesciej widuje z tej firmy chłodnie,ale coraz więcej widuję plandek,nawet teraz jak wracałem z Esp to widziałem w Mulhouse 2 niebieskie R-ki Topline pod ''szmatą''... :mrgreen: Co do zjazdów to rzeczywiście mogłoby być lepiej,ale zarobki poniekąd to wynagradzają(chociaż szczerze rarytasów nie ma...) :> Co do zatrudnienia to wcale mnie to nie dziwi,że tak zatrudniają bo zapotrzebowanie na kierowców jest duże,a aut przybywa...Dobrze że jest spedytor mówiący po polsku-to dużo ułatwia współpracę.A jak z tacho?Większość aut pewnie na cyfrowym to sądzę,że bez żadnych udziwnień... :?: :> :mrgreen: I dokąd najczęsciej wracają z Hiszpanii?Tylko do helmutowni czy...?Pozdro

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 15:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:33
Posty: 25
GG: 1

Nie nie łukasz :P Co do tacha to nie ma szans :P No ale sporo autek jak nie większośc ma jeszcze zwykłe ;) Powroty to zazwyczaj na Niemcy. ;)


P.S. Zapomniałem w DTLS-ie są także srebrne Actorsy MS. ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

No to chociaż z tym dobrze.Z ciekawszych aut to widziałem od nich R500 Topline i XF95 530 SSC,ale XF 105 to jeszcze nie widziałem... :( Zauważyłem że właściciel chyba lubi niebieski kolor,bo taki stanowi większość jego floty...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: