Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 wrz 2007, 8:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2007, 1:14
Posty: 85
Lokalizacja: Okolice Rybnika

Witam, po wykończeniu mojego Transita szukam jakiegośbusa do 8000zł, w nadwoziu maxi. Chchiałbym poznać wasze opinie i doświadczenia ze starszymi busami, myślałem o iveco daily ale różne chodzą opinie, ewentualnie fiat ducato. Co byście polecili??

_________________
Lenistwo idzie tak wolno, że bieda je dogania…


Tytuł:
Post Wysłano: 20 wrz 2007, 8:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 wrz 2006, 23:43
Posty: 555
GG: 71830
Samochód: saicento z kratką
Lokalizacja: Bjalistoko

jednak zostań przy Fordzie. Tani w eksploatacji (części). Dużo podzespołów do kupienia (bardzo popularny bus).
Iveco jest delikatnie mówiąc awaryjny i podatny na rdzę.
Co do ducato to nie miałem okazji nim jeździć,ale słyszałem opinie, że straszna padlina i ma słaby promień skrętu (ważna cecha w poruszaniu się po mieście).

Nie jestem (i nie czuję się) ekspertem, ale mam bardzo duże zaufanie do aut z dojczlandu.
Obawiam się jednak, że za 8k zł nie znajdziesz transita "jumbo",a nawet jak znajdziesz to będzie to trup. Zerkając na allegro widzę, że za taką kwotę można nabyć Iveco.

dużo jest aut,ale sprowadzonych z Anglii (dochodzi koszt przekładki fajerki i kokpitu.

PS żadne ducati nie dorówna pojemnością iveco lub transola :)

Pozdrawiam

_________________
DAS IS DER UBERFALL!!!!
Jestem w kółku różańcowym WC, dbam o ojczysty język polski.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 wrz 2007, 9:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

ponieważ chodzi tu o auto uzywane, a za tą cenę auto z historią, ja bym radził jednak Iveco Daily.

większość pojazdów dostwczych ma nadwozie samonośne i mimo jak wspomina kolega Krcr odporności na rdzę całość utrzymywana jest na blaszanej podłodze. niewielkie uszkodzenia lub niewidoczna korozja w 10-letnim aucie może być przyczyną "nietrzymania" konstrukcji. efektem może być pływanie, wygięcia itp.

natomiast nadwozie Iveco Daily jest zabudowane na ramie konstrukcyjnej i mimo wyraźnych śladów korozji nie mają one wpływu na stan całego pojazdu.

niektóre modele innych marek (na pewno nie Fiat, Citroen, Peugeot, Renault, czy Opel) w wersji Maxi też są na ramie, więc kupując pojazd używany pierwsze na co zwracałbym uwagę to czy samochód ma ramę.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: