Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 cze 2007, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 cze 2007, 12:59
Posty: 47
GG: 8302856
Lokalizacja: zadzim

ineteresują mnie ciężarówki antyki!myśle że ktoś jakis samochód opisze itp. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 cze 2007, 18:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2007, 18:08
Posty: 159
Lokalizacja: Janów Lubelski / Rzeszów

A co to są ciężarówki ..antyki :roll:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 cze 2007, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2006, 15:14
Posty: 114
Lokalizacja: Tychy

:D Ciężarówki antyki to pewnie coś takiego jak to: :D

Obrazek

Niestety nie potrafię opisac tego samochodu,(może ktoś będzie miał jakieś info na ten temat)
A tak na marginesie to zakładając temat dobrze byłoby dać przykład i coś opisać,a nie rzucić

Cytuj:
ineteresują mnie ciężarówki antyki!myśle że ktoś jakis samochód opisze itp
i niech inni się pomęczą,ważne że ja mam kolejnego posta :D

_________________
==========================================


Tytuł:
Post Wysłano: 27 cze 2007, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2006, 14:13
Posty: 111
Lokalizacja: Bartoszyce

Cytuj:
ważne że ja mam kolejnego posta Very Happy
Mam nadzieje że napisałeś to jako żart? :roll:

_________________
Kubuś Puchatek zanim napisał jakiś post, to siadał i walił się w głowę pluszową łapą, mówiąc „myśl, myśl, myśl…”
Wy też myślcie zanim coś napiszecie !


Tytuł:
Post Wysłano: 27 cze 2007, 19:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2006, 15:14
Posty: 114
Lokalizacja: Tychy

Dokładnie tak kolego,dlatego jest tyle szczerzących zęby ikon,jak popatrzysz to już powoli roi sie od tematów w tym stylu.

Interesuje mnie ...,może ktoś coś napisze

Oczywiście forum jest po to żeby min.szukac informacji i zadawać pytania,ale jakoś nie wierze że w tym przypadku tak jest.

_________________
==========================================


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 10:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sie 2006, 17:09
Posty: 159
Lokalizacja: RYPIN

Myśle ,ze auto ,które ja posiadam tez można zaliczyć do antyków - S T A R 28 :)

_________________
BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY...


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 10:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 cze 2007, 11:02
Posty: 8

Artykuł pochodzi z http://motoskansen.pl
Jest na nim więcej opisów :D

http://img99.imageshack.us/my.php?image ... cieao9.jpg

Samochód ciężarowy ŻUBR
Prace nad pierwszą polską ciężarówką o łądownośći 8 ton rozpoczęto w 1952 roku w Biurze Konstrukcyjnym Przemysłu Motoryzacyjnego w Warszawie. Pojazd miał mieć silnik o mocy 150 KM (110 kW), do jego budowy należało wykorzystać części i technologie krajowe. Prototyp wykonano w roku 1955 i oznaczono A80. Napędzany był sześciocylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 9935 cm3 rozwijającym moc 140 KM (103 kW) przy 2200 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 490 Nm przy 1400 obr/min. Pięciobiegowa skrzynia biegów nie miała zsynchronizowanej "jedynki". W samochodzie astosowano ogumienie dętkowe o wymiarach 12.00-22". Drewniana skrzynia ładunkowa miała powierzchnię 11,2 m2 i była przystosowana do montażu pałąków i opończy. Pojazd miał 7346 mm długości, jego masa własna wynosiła 7250 kg, mógł ciągnąć przyczepę o masie nie przekraczającej 14 ton. A80 był w stanie rozpędzić się do 72 km/h, spalał 25 litrów na 100 km.

Samochód jest poprzednikiem jelcza, z wyglądu niezabardzo się różnią.


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 10:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Echm.... Taki temat o Żubrze już jest...Sam go założyłem...

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 cze 2007, 11:02
Posty: 8

Sorry nie wiedziałem :oops: ...


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 10:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Nic nie szkodzi... nie obrażam się :mrgreen: ... ale jakbyś jakąś IFE opisał albo coś bo sam jestem ciekawy...

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 10:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 cze 2007, 11:02
Posty: 8

IFA-Instytut Filologii Angielskiej :D

O IFA nic nie mam, ale znalazłem fajne autka
Artykuł pochodzi z Wikipedii

http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... 955jw3.jpg

Framo - marka samochodów stworzona w latach 30. XX wieku przez Jørgen Skafte Rasmussen załozyciela firmy DKW; marka jest skrótowcem od pełnej nazwy firmy Herstellungsort Frankenberg und Motorenwerke ab.
W roku 1938 wprowadzono na rynek model Framo V500 z silnikiem o pojemności 500 cm³ i mocy 15 KM. Samochód mógł rozwijać maksymalna prędkość 60 km/h.
Po II wojnie światowej w NRD w latach 1953 - 1961 produkowano lekkie samochody dostawcze pod marką Framo w fabryce VEB Barkas-Werke Karl-Marx-Stadt należączej do konklomeratu Industrieverband Fahrzeugbau.
Model Framo V902 wyposażony był w silnik o pojemności 900 cm³ i mocy 28 KM (20,6 kW). Jego następcą był Barkas B 1000.

http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... schdm3.jpg

Barkas - marka samochodów dostawczych i minibusów produkowanych w należącej do IFA fabryce VEB. Samochody oznaczone B1000 produkowano w znacjonalizowanej fabryce Framo od roku 1961 aż do 1991. Początkowo model wyposażony był w trzycylindrowy, dwusuwowy jednostkę napędową znaną z samochodów Wartburg 353 / 353W o mocy 43 KM przy pojemności skokowej 900cm³, zwiększonej potem do 1000 cm³ dzięki czemu moc silnika wzrosła do 46 KM. W 1989 rozpoczęto produkcję modelu B1000-1 wyposażonego w czterosuwowy silnik Wartburga 1.3 (na licencji Volkswagena) o pojemności 1272 cm³ i mocy 58 KM.
W latach 80. prowadzono pracę nad stworzeniem nastepcy modelu B1000. jednak przerwano je ze wzgędu na postanowienia polityczne. Stworzony model B1100 można oglądać w muzeum motoryzacji w Frankenberg.
Wyprodukowano łącznie 175 740 egzempalrzy modelu B1000 i 1 961 B1000-1.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lip 2007, 19:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2007, 1:11
Posty: 51
Lokalizacja: Łódź

GAZ 51 / Lublin 51

Fajna stronka

http://yogi.bubu.w.interia.pl/02_02.htm

_________________
ZERO litości dla kierowców na "podwójnym gazie" !


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: