Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 cze 2007, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2007, 21:20
Posty: 10
Lokalizacja: Zachodnio-Pomorskie

Witam
Namierzyłem sobie we Francji(raczej znajomy co tam mieszka mi namierzył) KERAXa 4x4 ciagnik siodłowy, i moje pytanie brzmi jak sie jezdzi ciagnikiem 4x4 i z np wywrotka??Cz Daje sobie rade to w terenie głównie bede go uzywał do ciagania wywrotki po budowach (wykopy i etc) do kruszyw i czasami torf(no a przy tofie to potrzebe sa dobre własciwosci terenowe.. :D). Bedzie tez ciagał naczepe nisko po budowach a w zime zamias roboty budowlanej bedzie firanke lokalnie ciągał dla pewnej firmy.
W sumie mam 2 ciagniki ale tylko na szose, i czy ten KERAX 4x4 nie bedzie za uniwersalny czyli (jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego).
Czy ten napęd 4x4 + wywrotka i teren budowy to naprawde daje rade?? Cz na sosie rozwija to jakąś rozsadna prędkość?? Czy sie psuje i ile wiecej pali..??
Pozdrawiam Waldemar
PS. Mój pierwszy post.. :D


Tytuł:
Post Wysłano: 20 cze 2007, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Więc po pierwsze witam nowego użytkownika, a co do Twojego pytania:
-taki ciągnik 4x4 ma napewno lepsze właściwości terenowe niż zwykły o konfiguracji 4x2, przy tym ma większy prześwit, ale nie można liczyć na na wielką dzielność w terenie, taki ciągnik lepiej poradzi sobie w lekkim terenie, lub budowie o nie utwardzonym podłożu, więc lepiej nie szaleć i trzeba pamiętać że te 4 napędzane kołą muszą jeszcze ciągnąć 6 kół nie napędzanych które stwarzają duży opór, jeśli chcesz się zapuszczać w trudniejszy teren to lepiej zainswestuj w wywrotkę 6x6
-co do ciągania firanki to proponuję Ci sprawdzić do jakiej wysokości siodła jest przystosowana, i na jakiej wysokości masz siodło w tym keraxie, bo jest on wyżej zawieszony niż zwykły ciągnik,
-co do spalania to w terenie auto zawsze więcej spali, ale spalanie oczywiście zależy też od stylu jazdy, a prędkość myślę że będzie się bujać mniej więcej jak każdy ciągnik

Mam nadzieję że choć trochę pomogłem, a jeśli coś pokręciłem to niech ktoś kompetentny mnie poprawi :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: