Strona 1 z 6 [ Posty: 119 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sie 2012, 21:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2012, 14:19
Posty: 3
GG: 0

Ile maksymalnie mozna wyciagnac jezdzac 3tygodnie w trasie tydzien w domu w dobrej firmie? slyszalem cos na radyjku ze 10k :| ale cos nie bardzo chce mi sie w to wierzyc zaczynam dopiero przygode na miedzynarodowce .W jakim systemie pracy sa najwieksze zarobki?


Post Wysłano: 03 sie 2012, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

największe zarobki masz w firmach które są jak najdalej od PL, zapominasz o domu itd itd a co do tego co słyszałeś to spróbujesz to się dowiesz ile się da zarobić :lol: ale system 3/1 to żaden szał finansowy dla kierowcy bo masz taki sam czas pracy jak koledzy którzy są co weekend w domku - wiec w imię czego szef miałby ci zapłacić więcej ???

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 03 sie 2012, 22:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

największe są w 2/2 Dwa tyg w trasie i dwa dni w domu:) na początek bierze się co jest potem się wybrzydza ale system 3/1 bądź 4/2 najbardziej się opłaca. Wszystko ma plus i minus w 3/1 mało gdzie masz swój samochód a to raczej jest największy minus wszystkiego takie moje spostrzeżenia :]

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 03 sie 2012, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Zacznijmy jeszcze od tego, żeby z tego 3/1 czy 4/2 być pełny tydzień lub dwa w domu.

W normalnej firmie, z wyjazdem na 1,5 tygodnia można zarobić, tyle co na słabych przerzutach w systemie 3/1.


Post Wysłano: 04 sie 2012, 0:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

W 2008r spotkałem polaka w D, jeździł cysterną w systemie 3/1, mówił że wyciąga 7500zł, firma była Duńska. Wg mnie to były dobre zarobki jak na taki system. Z tego co słyszałem dziś są tacy którzy za 4500zł śmigają po 3-4/1 :/


Post Wysłano: 04 sie 2012, 10:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Wszystko zależy od firmy - mi za 3tyg w trasie wychodziło z 4 z przodu więc bez szału (z podstawą ta 4...), a pobyt tydzień w domu kosztem urlopu, o czym tu gdzieś pisałam. Dużo zależy od warunków na jakie się umawiasz z firmą - policz sobie dietę x ilość dni w trasie + ewentualna podstawa + ewentualne dodatki i zobaczysz ile można wyciągnąć na miesiąc jeśli masz płacone na diety. Z kilometra czy od frachtu już gorzej policzyć.

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 04 sie 2012, 12:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

dzwoniłem wczoraj do pewnej firmy co tydzień w domu zarobi od 3-4 śmiech na sali:D:D

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 04 sie 2012, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Generalnie zarobki różnią się również od regionu w którym się mieszka. Spotykałem kierowców z wschodniej Polski, którzy pracują w firmach z zachodniej części kraju na przerzutach za 5500-6000 zł, i mówili, że u siebie w regionie jak zarobi 4 tyś zł z hakiem to jest dobrze. Nic tylko współczuć, bo żeby nie dawać walić się w rogi trzeba dojeżdżać do pracy tyle kilometrów.

Za system 3/1 w polskich firmach (zagranicznych, mających oddziały w PL) zarobki kształtują się ok. 5500-6000 zł. Oczywiście sporo jest takich co płacą mniej, i niewiele takich, gdzie zarobki są większe (a są takie).

Cytuj:
slyszalem cos na radyjku ze 10k :|
:lol: coś ci się chyba przesłyszało.

Najlepsze zarobki oczywiście są za granicą. I najlepiej szukać takiej firmy, gdzie w biurze nie ma żadnych Polaków, pośredników itp. No ale warunkiem jest znajomość języka obcego.


Post Wysłano: 04 sie 2012, 18:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Myślę, że to dobre miejsce, aby poddać dyskusji pewne aktualne ogłoszenie
Cytuj:
Dla niemieckiego kontrahenta poszukujemy osoby na stanowisko kierowcy międzynarodowego z kat. prawa jazdy C+E. Jazda odbywać się będzie na samochodach ciężarowych typu "swap body". Oferujemy do wyboru system pracy:
- 4/1 - 1600 euro netto/m-c
6/1- 1700 euro netto/m-c
8/1 - 1800 euro netto/m-c
10/1-1900 euro netto/m-c
- niemiecką umowę o pracę
- bezpłatny kurs na samochodach typu "swap body"
etransport


Post Wysłano: 04 sie 2012, 18:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3565
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
10/1
pytań brak

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 04 sie 2012, 18:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Cytuj:
10/1
pytań brak
8/1 też nie lepsze...
BTW, co to jest 'swap body'? BDF?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 04 sie 2012, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

tak to BDF. jak jesteśmy w temacie zna ktoś ogarnięte firmy z 3/1 okolice Dolnegośląska , Opolszczyzna, Śląsk. bo 2/2 też nie jest wesoło:P

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 04 sie 2012, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2010, 18:50
Posty: 110
GG: 6609014
Samochód: MAN L2000 MB 410D
Lokalizacja: Andrychów

Cytuj:
Cytuj:
10/1
pytań brak
Ciekawe jak wygląda człowiek po tym okresie :D 2.5 miesiąca w kabinie :D


Post Wysłano: 04 sie 2012, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3565
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Coraz więcej firm decyduje się na system 2/1 z tego powodu, że na 2 auta można obsadzić 2 stałych kierowców plus 1 skoczek.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 04 sie 2012, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza

Cytuj:
Myślę, że to dobre miejsce, aby poddać dyskusji pewne aktualne ogłoszenie
Cytuj:
Dla niemieckiego kontrahenta poszukujemy osoby na stanowisko kierowcy międzynarodowego z kat. prawa jazdy C+E. Jazda odbywać się będzie na samochodach ciężarowych typu "swap body". Oferujemy do wyboru system pracy:
- 4/1 - 1600 euro netto/m-c
6/1- 1700 euro netto/m-c
8/1 - 1800 euro netto/m-c
10/1-1900 euro netto/m-c
- niemiecką umowę o pracę
- bezpłatny kurs na samochodach typu "swap body"
etransport
Chala, chala i jeszcze raz chala. W Austrii przykladowo jak troche poszukasz, masz doswiadczenie to znajdziesz robote za 1800 E bedac codziennie w domu, nawet z nagodzinami to juz 100x lepiej niz 10 tygodni w kabinie. Nie wiem jak jest Niemczech, ale podejrzewam ze znajac jezyk w miare, i nie szukajac przez zadnych posrednikow tez jest to mozliwe. I bedac z Zachodu czy z poludnia Polski tak bym wlasnie szukal za granica.


Post Wysłano: 04 sie 2012, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Znam Niemca który szukał kierowcy z Polski do lokalnego transportu zwierząt, oferował 1000 Euro i drugie tyle "pod stołem". Jedzenie, pranie i spanie wliczone. Podstawa to zaufana osoba, w tygodniu max. piwo po pracy i trochę pojęcia o mechanice. Człowiek bardzo miły i otwarty na Polaków.


Post Wysłano: 04 sie 2012, 23:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

Prawda jest taka, ze na legalnym tacho nie zrobisz więcej jak 14,5 tyś km w miesiacu, co daje ok. 3,6 km tygodniowo. Znając podstawowe stawki w transporcie nietrudno wyliczyć zarobki.
Większość kierowców w PL ma płacone od przejechanego km. + świadczenia od najnizszej krajowej. Niektórzy mają % od frachtu ale to wg. mnie jeszcze większe oszustwo.
10 tyś km w miesiacu dla kierowcy, to na polskie realia jakaś forma filantropi a nie wypłata.
Firma Rico za dobrych czasów płaciła kierowcom wszystkie świadczenia, diety i inne nalezne im przywileje tak jak się nalezy, niestety szybko zplajtowali :/
Uogólniając mogę powiedzieć, ze pracując za granicą nie mamy co liczyć na mega wypłaty, bo Niemiec czy inny zachodni pracodawca, szukajac oszczednosci woli zatrudnić Bułgara, czy Rumuna. My Polacy jestesmy juz im za drodzy.
Zaczynając robotę u Niemca Polak na początek dostanie 1200 - 1300 Euro. Po czasie, jak się sprawdzi i podszkoli w jezyku dostanie te 1500E . 1800 - 2000 Euro, to zarabiają Niemcy.

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 05 sie 2012, 8:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 207
Samochód: AFN

Gadałem z szefem małej niemieckiej firmy wożącej maszyny budowlane. Nie wiem czy mu wierzyć ale mówił, że polski kierowca chce za tydzień pracy 400 euro a niemiecki 1000. Czy to możliwe, że Niemiec zarobi 4tys euro? Wydaje mi się, że nawet na niemieckie warunki to dużo.


Post Wysłano: 05 sie 2012, 9:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2011, 3:30
Posty: 47

Ja parę miesięcy temu stałem na autostradowym parkingu pod hamburgiem
,z kierowcą niemieckim.Był rozmowny i trochę sobie pogadaliśmy.
Mówił że nie najlepiej się dzieje kierowcom w niemczech.Zarobki ok 2000 e.
Jacyś jego koledzy wybrali się za pracą do Danii i Norwegi.On też by tak
zrobił ale ktoś inny radzil mu żeby przeczekać.
Być może w jakimś specjalistycznym transporcie jest inaczej.


Post Wysłano: 05 sie 2012, 9:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Z opowieście jednego niemieckiego kierowcy, któremu wypadł weekend przy granicy austriacko-węgierskiej wynikało, że on akurat za każdy dzień weekendu w trasie dostaje 100E. Z tym, że oni nie stoją weekendó w trasie tak często jak my ;)

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 6 [ Posty: 119 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: