Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 gru 2011, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2011, 13:22
Posty: 25
GG: 0

Koledzy i koleżanki :)

Jak to z Wami było. Ile tras pokonaliście w podwójnej obsadzie zanim wyruszyliście samodzielnie w trasę ciężarówką?

Pytam bo zastanawiam się ile czasu potrzeba, żeby ogarnąć na czym to wszystko polega.Pytam zarówno o samą jazdę jak i formalności (dokumentacja,tarczki itd)

Jestem zielony w tych sprawach.nigdy nie byłem w żadnej trasie.Dopiero co zrobiłem kwity.A jest już tylko kwestią czasu jak usiądę za kółko

_________________
forum motoryzacyjne
http://www.autosochaczew.pl


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2008, 23:49
Posty: 139
GG: 7261507
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

7 tygodni i 3 dni :) podwójna obsada, Duńska "FREJA" i kursy Dania-Hiszpania :)

_________________
Kat. B - jest wrzesień 2006 - 1 raz
Kat. C - jest sierpień 2009 - 3 raz
Kat. C+E - jest kwiecień 2010 - 2 raz

przewóz rzeczy - sierpień 2009
karta kierowcy - marzec 2011


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2011, 0:45
Posty: 7
GG: 2513072
Samochód: MAN TGA 18.430

Dnia którego odebrałem komplet dokumentów i wróciłem w nimi do firmy transportowej w której pracowałem jako mechanik a chciałem zostać kierowca dostałem na stan DAF XF 105.460 euro 5 2009r. otrzymałem zlecenie transportowe w dłoń i pognałem załadować sie kontenerem później załadować pudełko zrobić odprawę celna i do portu do hamburgowa ;) oj bardzo dobrze pamiętam tą trasę w którą pojechałem samemu ... ;) (transport kontenerowy)


Post Wysłano: 24 gru 2011, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Kolego nie jesteś sam też się zastanawiam jak będzie wyglądała moja 1 trasa co trzeba w nią zabrać i jakie zasady panują w po2 obsadzie.