Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 kwie 2012, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Axor 1843 z pełnym kotłem waży coś 7450 kg z groszem. Miałem gdzieś nawet artykuł w PT o Axorze jako jednym z najlżejszych C.S.


Post Wysłano: 20 kwie 2012, 10:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Mój DAF 95XF w niskiej kabinie butle, zbiornik i felgi aluminiowe, 150l paliwa, hydraulika do wywrotu, retarder i w rzeczywistości waży 6,9t
Jeździ ktoś 13 litrowym chińczykiem, jak one wychodzą wagowo w porównaniu do R-ki 420-440 KM?


Post Wysłano: 20 kwie 2012, 10:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6304
Lokalizacja: Wrocław

jeżeli faktycznie myślisz o takim ciągniku to proponuję coś innego:
każdy producent ma w swojej ofercie pojazd specjalnie odchudzony i to odchudzenie w znacznej części jest niewidoczne.
te widoczne znamiona to niska, wąska kabina, krótka, bo wywrotki najczęściej pracują na krótkich dystansach i nie ma potrzeby wozić ze sobą miejsca do spania.
nie widoczne to na przykładzie Mercedesa Axora to:
- obudowa tylnego mostu wykonana z blachy, a nie odlewu żeliwnego,
- silnik R6 zamiast V8,
- wachaczo-stabilizator w jednym zamiast dwóch podzespołów.

takich elementów odchudzania jest więcej i różne stosują różni producenci.
więc nie ma co pytać ile ważą ciągniki tylko pogrzebać w stronach producentów i poszukać modeli jakie przeznaczono są do takich celów. wtedy dopiero wiadomo czego szukać.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 20 kwie 2012, 16:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Niektórzy producenci nie montują w takich "odchudzonych" wersjach nawet foteli pasażera, choć podejrzewam jest to kwestia to ustalenia z dilerem. Tak czy inaczej, tego typu ciągniki u nas są raczej mało popularne.

Czy w Axorach na pewno były montowane silniki V? Bo V8 to raczej na pewno nie, ewentualnie V6.


Post Wysłano: 20 kwie 2012, 16:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Niektórzy producenci nie montują w takich "odchudzonych" wersjach nawet foteli pasażera, choć podejrzewam jest to kwestia to ustalenia z dilerem. Tak czy inaczej, tego typu ciągniki u nas są raczej mało popularne.

Czy w Axorach na pewno były montowane silniki V? Bo V8 to raczej na pewno nie, ewentualnie V6.
W Axorze tylko R6, V8 i V6 to w Actrosie.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 20 kwie 2012, 16:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6304
Lokalizacja: Wrocław

rzędowe 6 z Manheim, takie co na codzień idą do autobusów.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 21 kwie 2012, 19:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Volvo FH 440 i-shift glob Hydraulika pełne baki 1100l + Naczepa Wywrot 40m3 2 koła zapasowe 15800kg

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: