Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 paź 2011, 9:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Witam. Chciałbym, żebyście podawali tutaj ile realnie ważą Wasze ciągniki, z uwzględnieniem rodzaju kabiny, silnika, ilości paliwa, wyposażenia (kotły, koło zapasowe itp.) Znajomy szuka auta pod wywrot i chciałby mieć jakieś rozeznanie. Dzięki z góry.


Post Wysłano: 30 paź 2011, 10:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Scania (chyba) seria G ta z niską kabiną (zbiornik 300litrów) + Schmitz wywrot 27m3 = 11 800kg


Post Wysłano: 30 paź 2011, 10:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

Ciągnik siodłowy Scania 124 w wersji Topline wazy pusty ok. 11 t z czego samego paliwa zabieram ok. 1200 kg ( 1400 L )
Ostatnio jak mnie wazyli na wadze, to w realu na pusto z naczepą wyszło coś ok. 15400 kg.

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 30 paź 2011, 11:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2591
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Ciągnik siodłowy Scania 124 w wersji Topline wazy pusty ok. 11 t z czego samego paliwa zabieram ok. 1200 kg ( 1400 L )
Nie ma szans, nawet z paliwem tyle nie waży.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 30 paź 2011, 11:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2009, 19:39
Posty: 42
GG: 0

11 ton toplike chyba z betonem w kabinie :D, kolego nie zabieraj głosu jak nie masz pojęcia o czym piszesz,
Scania 144l 530 silnik na pompie, hydraulika, 1 zbiornik 600 l, kabina cr19, retarder, opticruise, ze 150 l paliwa waży 7800 kg z pełnym kotłem 8150 kg.

FH 380 GLoB 2 zbiorniki, hydraulika, VEB+ ze 150 l paliwa waży 7550kg


Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 11:15 przez luki34i, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 30 paź 2011, 11:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A Volvo fh12, średnia kabinka, naczepka Schmitz 27m3 i 975litrów juchy waży 13200kg. Naczepka niby waży 5300.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 30 paź 2011, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3267
Lokalizacja: eu

TGa/TGX XXL (TGA z baniakami 1040L, TGX - 1300L)

TGA 7300
TGX 7500

Ogólnie oba wpięte pod pustą Krone SDP to waga ok 15500kg

Podobno te nowe "efficient line" XLX są bardzo lekkie


Post Wysłano: 30 paź 2011, 12:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Stralis II 500 + Krone firana 14.500 z paliwem 200 literkow.


Post Wysłano: 31 paź 2011, 17:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Dafik cf glob 430km dwa baki i naczepa krone z paleciarką 14.400kg na pusto. Oczywiście zatankowany 1100litry 8)

_________________
Jakub


Post Wysłano: 31 paź 2011, 17:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

zapewne poszukiwania dotyczą lekkiego C.S. ale informacyjne dopisze
cs95XF+Kogel burtówka+500l ON= 15000kg

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 01 lis 2011, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Cytuj:
Podobno te nowe "efficient line" XLX są bardzo lekkie
Katalogowo 6100


Post Wysłano: 01 lis 2011, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2591
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Poszukaj dobrze kolego na forum, był temat z podobnym pytaniem, tam znajdziesz na pewno więcej odpowiedzi ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 17:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Piszcie markę, jaka kabina, silnik i masę własną pojazdu np.
DAF XF105 Space Cab 460KM 7450kg


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 17:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Masa własna zależy od wyposażenia ciągnik z adrami jest cięższy.

Jak można wiedzieć po co ci to?, poszukaj sobie danych technicznych

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Można połączyć z tym tematem: viewtopic.php?f=43&t=33004


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 18:02 przez s.szymon, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak zrobiłem.


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Cytuj:


Jak można wiedzieć po co ci to?, poszukaj sobie danych technicznych
Na wywrotkach i cementowozach liczy się każdy kilogram i po prostu chciałem wiedzieć który ciągnik jest najlżejszy, a dane techniczne z tym co jest w rzeczywistości mogą się różnić nawet 700kg.


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 19:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Od Premiumki nie ma chyba nic lżejszego, jak wjechałem na wagę na Azotach w Tarnowie z Kogel'ką w medze to pani wagowa mi się pytała czy na pewno dobrze stoję, bo nie miałem grubo poniżej 14t.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Scania P420 HPI (krótka rama 7mm, alu zbiornik 300l... prawie pusty, alu felgi, bez zapasu) + Spitzer SF 34m3(bez węży rozładunkowych) na alufelgach... rekordowe 11,1tony 8)

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Cytuj:
Cytuj:


Jak można wiedzieć po co ci to?, poszukaj sobie danych technicznych
Na wywrotkach i cementowozach liczy się każdy kilogram i po prostu chciałem wiedzieć który ciągnik jest najlżejszy, a dane techniczne z tym co jest w rzeczywistości mogą się różnić nawet 700kg.
Teraz i tak płacą za fracht, a nie tak jak wcześniej za tonę. Nie wiem jak na cemencie ale na wywrocie tak jest


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:


Jak można wiedzieć po co ci to?, poszukaj sobie danych technicznych
Na wywrotkach i cementowozach liczy się każdy kilogram i po prostu chciałem wiedzieć który ciągnik jest najlżejszy, a dane techniczne z tym co jest w rzeczywistości mogą się różnić nawet 700kg.
Teraz i tak płacą za fracht, a nie tak jak wcześniej za tonę. Nie wiem jak na cemencie ale na wywrocie tak jest
To jest tak że czasami dane tech są podawane z płynami m.in. paliwe a czasami bez, stąd ta róznica.
A ktoś kto myśli, że cena przewozu nie zależy już od wagi jest głupszy od buta z lewej nogi rasiaka.

Obecnie wygląda to tak, ten kto ładuje średnio26,5 tony ma płacone 50zł mniej od kursa niż ten co ładuje 27,5 tony.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: