Strona 39 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 137 38 39 40 4145 Następna
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2013, 17:18
Posty: 208

Moze wytlumacze. Bagsow masz najczesciej trzy w rzedzie a rzedow 16. Oczywiscie chodzi o bagsy 500kg. To zaczynamy. Przy pierwszym rzedzie (liczac od przodu naczepy) lapiesz sobie klamre za ucho czy tam dziurke w podlodze (powiedzmy po lewej stronie), przeciagasz pas (wystarczy tylko tyle aby trzymal) i elementem mocujacym pasa zaczynasz przeciagac za uszy bagsow. Pierwszy rzad zaczynajac od lewego, srodkowy, prawy potem drugi rzad znowu lewy, srodkowy, prawy, potem trzeci rzad znowu lewy, srodkowy, prawy, itd az sie skonczy pas. Pozniej element mocujacy pasa lapiesz elementem mocujacaym klamry, przeciagasz drugi pas tez tylko tyle aby trzymal i elementem mocujacym drugiego pasa jedziesz dalej tym samym systemem. Jak juz polaczysz wszystkie bagsy, klamrami ponaciagasz sobie pasy i po sprawie.
Oczywiscie takim systemem spinam bagsy z nawozem gdzie jest tylko jedno ucho.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

Obrazek

Jakby się komuś przydał spinanie Big BaG. Zielony kolor to część pasa kończąca spinanie 4 rzędów. :) Sposób dość fajny wiozłem 2 razy tak nawozy od wczoraj i nawet nie drgnęło. Obrazek dla tych co nie mają wyobraźni przestrzennej tak jak ja :D

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
Ostatnio dość często wożę betonowe kręgi, studnie na burtówce. Mam problem z narożnikami plastikowymi, które na zaokrąglonych kantach nie chcą się trzymać lub się zsuwają. Jednak pas musi być czymś chroniony, bo się przeciera. Druga sprawa, że latanie z narożnikami zajmuje dużo czasu. Co mogę nałożyć na pasy, żeby je ochronić i ułatwić sobie pracę? Myślałem o wężu strażackim albo czymś tego typu pociętym na kawałki. Chodzi też o to, żeby było w miarę ścisło i nie zjeżdżało z pasa. Co myślicie?
Kupiłem takie ochraniacze pasów jak na zdjęciu poniżej i jak na razie naprawdę dają radę. Mały minus to że trochę za luźno chodzą po pasie i się zsuwają, no i gorzej się zwija. Spinałem nawet w kącie zbliżonym do 90 stopni na krawędziach i ani z pasami, ani z ochraniaczami na betonowych kantach nic się nie działo. Polecam. 3,50 zł za szt.

Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

Może trochę HARDCOROWA wersja ale grubsza mata antypoślizgowa też powinna być dobra. :) Przynajmniej z biedy się tak zabezpieczało beton :)

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3571
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Od biedy to i dobra tektura wystarczy, z resztą wcześniej pisaliśmy o tym szerzej, ale jak ktoś wozi np. betony cały czas to takie rękawy jak najbardziej wskazane.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

OD BIEDY to Janusze u nas w firmie wsadzają zużyte rękawice :D oczywiście pasy przez burty... 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Jakby ktoś nie wiedział, jak zabezpieczyć role z papierem...:)
Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3571
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

SmurfitKappa Roermond. Maty 60x40 i pętelka. Jak na standardy tej firmy to i tak jedna z bardziej lajtowych papierni.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
SmurfitKappa Roermond. Maty 60x40 i pętelka
Obeszło się bez pętelki :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Cytuj:
OD BIEDY to Janusze u nas w firmie wsadzają zużyte rękawice :D oczywiście pasy przez burty... 8)
Też tak robię jak nie mogę podejść z kątownikami.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4063
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
SmurfitKappa Roermond. Maty 60x40 i pętelka. Jak na standardy tej firmy to i tak jedna z bardziej lajtowych papierni.
W Hoya w Smurficie też pętelke dają.


/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Potrzebuję kupić porządne pasy z naciągami do dołu. Mam dość tego złomu z Opoltransu i Autosu. Zacinają się klamry - nie chcą się obracać, czasami nie można odbezpieczyć, a same pasy łatwo się przecierają... Widziałem gdzieś fajne z długimi klamrami firmy KRONE, niestety miały one jakieś inne mocowania zamiast haków. Poleci ktoś naprawdę dobrego producenta? Mają one pracować na odkrytej naczepie.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 19:29 przez Jacek, łącznie zmieniany 1 raz.

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 641
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Ja od roku korzystam z Suderoskich, a często płytę woże i jeszcze kłopotu nie miałem


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Dolezych - Katowice, Koszykowa. Miewałem różne pasy, również z Opoltransu i to było dziadostwo. Jak nie taśmy się przecierały, to klamry zacinały. Te u mnie nie mają łatwo, bo na odkrytym samochodzie, często brudnym z piachu, ziemi, czy kamienia, czasem na budowie lądują w błocie i działają. Teraz kierowca przeciął na czymś taśmę, więc ją osobno zamówiłem - długość taśmy na zamówienie. Polecam, biorę u nich wszystkie pasy, zawiesia, haki, szekle i co mi tam potrzeba.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3271
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Polecam, biorę u nich wszystkie pasy, zawiesia, haki, szekle i co mi tam potrzeba.
To chyba nasze pasy (na mojej firmie) są z innego Dolezycha :)
Po paru miesiącach wyglądają jakby je jakiś słoń zeżarł i wydalił. Trwałością to chyba nawet sznurek do bielizny je prześciga...
kiedyś chcialem spiąć ładunek rur do kupy poprzez opasanie i pchałem pas tyczką od dachu pod tymi rurami. Zrobiłem w nim dziurę (w pasie, nie w tyczce). Dziadostwo...
Chyba, że może nasz szeryf bierze stamtąd jakieś najgorsze sorty...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Nie wiem co Ci Karol na to powiedzieć, bo miewałem i pasy i zawiesia od innych "dostawców" i przy tym były słabe. Wiadomo, pasy płowieją i zdarza się je uszkodzić ładunkiem, ale ani klamka się nie zacina, ani pasy same z siebie się nie rozpadają. A w moich piach tylko zgrzyta na zapadce :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Od czasu do czasu wypada klamki potraktować wd lub innym olejem w spreju.

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4063
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Lepiej pomarudzić, że się zacinają :lol:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Nie wiem co wy macie do napinaczy pasów np. z Opoltransu. Przerobiłem dwie firmy, w których mieliśmy pasy właśnie z Opol... i jakoś problemu nie miałem. Raz na 2 miesiące prysnąłem olejem silikonowym i żadnych problemów, zacięć, czy innych temu podobnych. No, ale jeśli ktoś woli narzekać zamiast poświęcić 5, może 10 minut czasu na konserwację napinaczy to już nie moja broszka... Pozostaje mi tylko współczuć. Nie wiem jednak czego.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3271
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Nie wiem co Ci Karol na to powiedzieć, bo miewałem i pasy i zawiesia od innych "dostawców" i przy tym były słabe.
Parę lat wstecz stałem przy rampie na rozładunku u niemca. Obok był kosz na śmieci, a w nim żółty nieuszkodzony pas. To było z 4 lata temu może. Nadal wożę go w skrzynce bo jest długi i czasem coś nim targam. Mimo, że jakiś Niemiec go spisał na straty i mimo, że leży u mnie już te 4 lata - jest w lepszym stanie niż półroczne Dolezychy na naczepie, a i pod palcami wydaje się gdzieś z 50% grubszy :)
Dla mnie to tak jakby porównać T-shirt z Fruit Of The Loom i inny od chinczyka z Wólki Kosowskiej.
Napinacze są ok, aczkolwiek po paru miesiącach wypadają sprężynowane druciki, które odpowiadają za zwalnianie blokady


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 39 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 137 38 39 40 4145 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: