Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 maja 2013, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2013, 13:49
Posty: 8
Samochód: scania

klucz hasp,taki na usb jak pendrive?JEST W AUCIE


Post Wysłano: 20 maja 2013, 23:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
JEST W AUCIE
To ja się pytam skąd?

Może chcesz sprzedać :wink:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 26 maja 2013, 11:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2010, 19:52
Posty: 22
GG: 10199109
Samochód: Renault
Lokalizacja: cała unia plus CH

w renault żeby błędów nie było trzeba oprócz założenia magnesa wyjąć fioletową kostkę powyżej bezpieczników chyba że ktoś ma plastikowy impulsator tak jak ja to dupa :(

_________________
kat b - 14.10.1992 - od 1 razu
kat c - 20.04.2010 - od 2 razu
kat c+e - 14.12.2012 - od 1 razu


Post Wysłano: 26 maja 2013, 11:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Fajnie że piszesz o tym jak sobie radzić z jazdą na magnesie a w podpisie masz nr rejestracyjnej swojego auta :D będzie ktoś nadgorliwy to bekniesz :)


Post Wysłano: 26 maja 2013, 15:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Cytuj:
Fajnie że piszesz o tym jak sobie radzić z jazdą na magnesie a w podpisie masz nr rejestracyjnej swojego auta :D będzie ktoś nadgorliwy to bekniesz :)
Od teorii do praktyki jest długa droga, poza tym z tego co wiem muszą złapać z założonym "koleżką", żeby ukarać.
Także podkładać i hulać śmiało. :lol:


Post Wysłano: 26 maja 2013, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2011, 18:26
Posty: 254
GG: 117176
Lokalizacja: Ire

Mnie rozwalilo to, ze o zakladanie magnesu (czyli przestepstwo) pyta czlowiek jadacy na komunie swojego dziecka, czyli praktykujacy katolik ;)


Post Wysłano: 26 maja 2013, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2010, 19:52
Posty: 22
GG: 10199109
Samochód: Renault
Lokalizacja: cała unia plus CH

czepiacie się szczegółów jak zwykle zresztą są na każdym forum strażnicy moralności ,nie namawiam do jazdy na magnesie zresztą w nowych brykach coraz częściej są plastikowe obudowy impulsatora tak jak u mojej ale gdy trzeba podjechać lub odjechać od rampy a tu brakuje kilkunastu minut do końca pauzy to człowieka szlag trafia . Każdy kierowca zestawu wie o czym mówię a ci co nie wiedza to się czepiają kościoła i komunii jak powyżej .Jeśli komuś się błędy jednak wyświetlają związane np ze skrzynią to radze jechać do fachowca i skasować bo niektóre służby mogą za to ukarać lub podpiąć się pod komputer samochodu i będzie nieciekawie .
Z deski nie da się błędów skasować może komp ich nie wyświetlać ale ecu będzie pamiętał , nie pamiętam w jakim kraju ale panowie w mundurach się podpinają pod kompa i sypią duże mandaty .
Na przykładzie renault po w/w czynnościach nie powinno być błędów skrzynia pracuje normalnie samochód idzie na full żadnych ograniczeń stop jest, jedynie co może się pojawić to brak abs-u zależy od rocznika i modelu no i jasna sprawa toll collect bosh nie działa , grundig jak najbardziej tyle z doświadczenia ze starszymi rocznikami od 2011 są plastikowe impulsatory ale też zależy od modelu wersji itp

Samo posiadanie maga jest w niektórych krajach karane u nas zależy na kogo się trafi , w niemcach na przykładzie znajomego z innej firmy lepiej jechać na 2gazie niż na magnesie takie są kary

_________________
kat b - 14.10.1992 - od 1 razu
kat c - 20.04.2010 - od 2 razu
kat c+e - 14.12.2012 - od 1 razu


Post Wysłano: 10 cze 2013, 16:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1348
Lokalizacja: BIA

Cytuj:
nie pamiętam w jakim kraju ale panowie w mundurach się podpinają pod kompa i sypią duże mandaty .
w Holandii podłączają się pod komputery, póki co tylko w DAFach z tego co wiem. Ale już mówią że jest rozwiązanie żeby błędów nie było, wyłącznik ABS-u i koniecznie magneto kłaść od razu po zatrzymaniu się bez gaszenia silnika.
Cytuj:
Samo posiadanie maga jest w niektórych krajach karane
o tym nie słyszałem. Np. w DAFach drabinka na górne łóżko trzyma się za pomocą magnesów. Te magnesy pasują na impulsator w samochodzie. W Iveco Stralisie II atrapa z przodu trzyma się na magnesie. Co kierowca winny że konstruktorzy chcąc ułatwić mu życie, i zaoszczędzić kosztów (cena magnesu na CPNie 20 – 40 zł) wyposażyli seryjne jego auto w magnes (magnesy bo przeważnie jest kilka). ;)

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 10 cze 2013, 18:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

W Scaniach R podobno magnes z szafek idealnie pasuje na impulsator :)


Post Wysłano: 19 cze 2013, 19:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

W DAF-ie, jest w drabince od łóżka... ale Przecież wiesz o tym, bo ostro w użyciu pewnie ;)

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 19 cze 2013, 23:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
W DAF-ie, jest w drabince od łóżka... ale Przecież wiesz o tym, bo ostro w użyciu pewnie ;)

EBS pewno nie gasnie :mrgreen: w scanii musi dawac rade bo jak moja przyszla od Harrego Vos`a to brakowalego tego i szuflada jezdzil tam i nazat jak chciala a zwykle meblowe magnesy nie dawaly rade nawet w spotegowanej ilosci...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 20 cze 2013, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Te magistry co wymyślają te Tiry to o wszystkim pomyślo :D


Post Wysłano: 03 lip 2013, 15:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2013, 14:57
Posty: 13

Nie miałem jeszcze bliższej styczności z zielonymi więc zapytam o pewną sprawę. Otóż znam takich co jeżdżą po cementowni na klocku i pojawia się pewien dylemat, otóż na papierach jest wyraźnie napisana godzina ważenia na wjeździe i wyjeździe. Czy krokodyl podczas kontroli ma prawo wglądu do owego dokumentu przewozowego? Bo jeśli tak to na tacho jest pauza, a na kwicie wyraźnie widać, że musiały być 2 podjazdy na wagę i jeszcze dodatkowo jeden między nimi pod rękaw aby nasypać cement. Jakie mogą być finansowe i inne konsekwencje takiej wpadki?


Post Wysłano: 04 lip 2013, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Mozesz skrecic bajere ze masz nowe tacho i do minuty ci nie rejestruje tego, mozesz takze schowac kwita i ty go nie maszze soba :D

Niemcy(policja,BAG) swego czasu na hutach czesto kontrolowali na wyjezdzie, kwit wagowy +tacho to kolorwe Dafy miały problemy z tego tytułu własnie...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 04 lip 2013, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jest sposób na ugaszenie błędów od magnesu i przy okazji adblue w ojro piątkach. Tylko trzeba ok 2500zł wyłożyć.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 lip 2013, 12:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

Jest juz sposób obejścia "porcelanowych" impulsatorów ? Ponoć Litwini jakiegoś pstryka montują ale nie wiem nic na ten temat, dlatego pytam.

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 07 lip 2013, 13:19

Wymiana na stary.


Post Wysłano: 07 lip 2013, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2010, 19:52
Posty: 22
GG: 10199109
Samochód: Renault
Lokalizacja: cała unia plus CH

nie wiem jak w innych markach ale w reno po październiku 2012 nie da się wymienić impulsatora na stary kostka nie pasuje a po zmianie komp nie widzi impulsów , poza tym pozostaje jeszcze kwestia tollkolecta na niemcy który też bez impulsów działać nie będzie a grundiga coraz rzadziej można dostać

_________________
kat b - 14.10.1992 - od 1 razu
kat c - 20.04.2010 - od 2 razu
kat c+e - 14.12.2012 - od 1 razu


Post Wysłano: 07 lip 2013, 19:25

W Jelczach z Holandii podobno da radę.


Post Wysłano: 19 gru 2013, 14:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1308
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
Nie miałem jeszcze bliższej styczności z zielonymi więc zapytam o pewną sprawę. Otóż znam takich co jeżdżą po cementowni na klocku i pojawia się pewien dylemat, otóż na papierach jest wyraźnie napisana godzina ważenia na wjeździe i wyjeździe. Czy krokodyl podczas kontroli ma prawo wglądu do owego dokumentu przewozowego? Bo jeśli tak to na tacho jest pauza, a na kwicie wyraźnie widać, że musiały być 2 podjazdy na wagę i jeszcze dodatkowo jeden między nimi pod rękaw aby nasypać cement. Jakie mogą być finansowe i inne konsekwencje takiej wpadki?
Prz moich 3 kontrolach ITD i jednej policji(tej ze sprawdzeniem czasu pracy) kontrolujący zawsze chcieli kwit z ładunku. Zawsze sprawdzają czy w czasie wydrukowanym na kwicie miałeś pauzę. To jest najprostszy sposób na złapanie kierowcy z magnesem. Poza tym większość dużych zakładów ma telewizję przemysłową i pewnie służby nie maiły by większego problemu z uzyskaniem nagrania.
Odnośnie cementowni, to 3 lub 4 lata temu w Sitkówce inspekcja zrobiła nalot na wyjeżdżające auta z cementowni. Nie widziałem tego ale kolega mi opowiadał, że była komedia.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: