Strona 1 z 7 [ Posty: 121 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 gru 2007, 12:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 20:29
Posty: 2
Lokalizacja: Lubelskie

Jak w temacie,czyli jakie macie koledzy sposoby aby nie usnąć za kierownicą.Przecież nie zawsze można zjechać i iść spać.Czasami musimy jeszcze pociągnąć bo zachodzi taka sytuacja.Nie jestem zawodowym kierowcą,ale często jadę osobowym w nocy i czasami niezle przymula.Czy mieliście niebespieczną sytuacje związaną z przysypianiem za kierownicą. Opisze swoją.Jade ,noc,pada drobny deszczyk,ruch mały,droga prosta,nuda od jakiegoś czasu zaczyna mnie dobrze mulić,ale do domu 50 km myśle dam rade i stało się niewiadomo kiedy czuje jak telepie mi ręce na kierownicy,oprzytomniałem otwieram oczy a ja zasuwam poboczem.Miałem szczeście pobocze szerokie,nie było drzew,jechałem wolno udało mi się opanować auto i zatrzymać.Jakieś 200m od miejsca gdzie opanowałem auto był most na rzece i co by było :!: . Mieliście podobne sytuacje.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2007, 12:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

orbitka w usta ciekawa muzyka troche glosniej i sobie spiewamy

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2007, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 14:07
Posty: 45
GG: 0
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Czasami, gdy brakuje nam niewiele kilometrów np. do domu, a jesteśmy bardzo zmęczeni, to warto gdzieś się zatrzymać i przespać, chociażby dziesięć minut na kierownicy, bardzo to pomaga.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2007, 13:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj: